فروش لوازم یدکی
خانه / سپر عقب / واحد بزرگ فروش عمده سپر عقب با کیفیت پارس ارزان

واحد بزرگ فروش عمده سپر عقب با کیفیت پارس ارزان

فروش عمده سپر عقب پارس ارزان با کیفیت مناسب برای خودرو های پژویی و پارس در اختیار عزیزان قرار داده می شود که می توانند خرید از شرکت آن ها را به صورت عمده و قیمت مناسبی تهیه کنند. کارخانه لوازم یدکی سپر انواع سپر عقب پژویی آن ها را به چندین رنگ های مختلف تولید می کند. سپر عقب و سپر جلو خودرو جنبه ظاهری دارد و از بدنه خودرو در برابر تصادفات نیز محافظت می کند. 


واحد بزرگ فروش عمده سپر عقب با کیفیت پارس ارزان

فروشگاه فروش بهترین سپر عقب خودرو پارس

فروشگاه فروش بهترین سپر عقب خودرو پارسفروشگاه فروش بهترین سپر عقب خودرو پارس آن ها را در انواع کیفیت ها و قیمت های موجود دارد تا افراد بتوانند از آن ها به راحتی خرید کنند و اما در صورت موجود نداشتن سپر مورد نظر مشتری آن ها کاتالوگ هایی را موجود دارند که رنگ و جنس و کیفیت آن ها در کاتالوگ طراحی شده موجود است و مشتری می تواند بر طبق آن خرید خود را قطعی کنند و در اسرع زمان ان را از فروشگاه تحویل بگیرد. سپر عقب پژو ارزان در فروشگاه با کیفیت مناسبی موجود است تا افرادی که وسع مالی آن ها ضعیف است هم بتوانند در صورت لزوم لوازم یدکی خودرو خود را تهیه کنند. 

پخش کلی سپر عقب پژویی در ایران

پخش کلی سپر عقب پژویی در ایرانپخش کلی و یا خرید عمده سپر عقب پژویی در ایران به قیمت ارزان تری موجود است که به تمامی نقاط در ایران پخش می شود. سپر عقب پژو پارس با کیفیت بالا در ایران  موجود است تا متقاضیان بتوانند آن را با کیفیتی مرغوب تهیه کنند. در کشور ما امروزه مهندسان به رتبه ای رسیده اند که می توانند بهترین جنس سپر عقب را تولید کنند. 

سپر های اولیه به صورت فلزی طراحی می شدند که این امر باعث افزایش وزن خودرو می شد. هم چنین پوسیدگی بالا و هزینه های تعمیرات آن به مراتبط بیش تر از سپر های پلاستیکی بود. 

ویژگی سپر عقب خودرو پژو پارس جنس خوب

ویژگی سپر عقب خودرو پژو پارس جنس خوبویژگی سپر عقب خودرو پژو پارس جنس خوب با کیفیت بالا  هزینه آن مقداری بالا بوده و بستگی به بودجه افراد دارد که اگر مایل بودند می توانند از این نوع سپر خریداری و نصب کنند. 

از نقاط قوت سپر های جدید به نصب آسان کیفیت بالای قطعات و عمر طولانی قطعات هم چنین استفاده از تکنولوژی های نو و انجام آزمایش های تخصصی در داخل کارخانه می توان اشاره کرد در کنار این موارد بررسی انواع تست ها و رعایت استاندارد های خودرو ساز برای سنجیدن مقاومت قطعه را می توان افزود.

سپر بخشی از بدنه خودرو است که در جلو و پشت آن قرار دارد. این بخش در خودرو ها برای ایجاد ایمنی در خودرو و جلو گیری از ضربه به آن طراحی شده است. البته در تصادف هایی که در سرعت بالا رخ می دهند این بخش قادر به مهار خسارت ها نیست. اما به میزان زیادی آن ها را کاهش می دهد با پیشرفت صنعت پلاستیک و تولید انواع مختلف کامپوزیت های مقاوم و هم چنین به وجود آمدن سبک ها و روش های جدید در طراحی و تولید خودرو ها کم کم مواد پلاستیکی و زیر مجموعه آن ها جای فلز را در تولید سپر اتو مبیل را گرفت. 

امروزه سپر های فلزی به دلیل وزن بالا و ترمیم سخت کم تر به کار می روند ترمیم سپر اتومبیل ها با توجه به نوع و شدت ضربه ی وارد شده و همین طور جنس سپر ماشین متفاوت است اگر آسیب سپر ماشین به صورتی باشد که فرو رفتگی به وجود نیامده باشد می توان با استفاده کردن پولیش های مخصوص شفافیت و جلا را به سپر اتومبیل بر گرداند. 

خرید و فروش مستقیم سپر عقب ایرانی

خرید و فروش مستقیم سپر عقب ایرانیخرید و فروش مستقیم سپر عقب ایرانی که بسیار به صورت آنلاین به فروش می رسد و افراد می توانند به سه طریق آن را خریداری کنند و درب منزل خود تحویل بگیرند روش اول پرداخت پول کامل به حساب شرکت و ارسال آن و روش دوم ثبت سفارش و مبلغی به عنوان بیعانه ریخته شود و بقیه پول را در زمان تحویل محصول تحویل بگیرند و روش سوم آن پرداخت کل پول درب منزل است. که افراد می توانند یکی از گزینه ها را انتخاب کنند و به راحتی خرید کنند. 

انواع سپر عقب مخصوص پژو صادراتی

انواع سپر عقب مخصوص پژو صادراتیانواع سپر عقب مخصوص پژو صادراتی به کشور های دیگر از جمله هندوستان، اروپا، کانادا، آذر بایجان، و کشور های همسایه صادر می گردد. که قیمت سپر عقب پارس بسیار مناسب بوده و اکثر سپر عقب درجه یک را می توانند خریداری کنند کیفیت بالا و درجه یک بودن محصول باعث صادرات بیش تر و سود بسیاری برای کشور شده است. سپر های ایرانی از جنس بسیار عالی بر خور دار هستند که فروش را در کشور های خارجی دو چندان کرده است. 

در خارج از کشور نمایندگی هایی هستند که اطلاعات را به مشتری منتقل می کند تا مشتری بتواند با اطلاعات کامل و سپر را با ضمانت خریداری کنند. نمایندگی ها سپر عقب ویژه پارس را با قیمت های متفاوتی در رنگ های مختلف موجود دارند که در اختیار مشتری می گذارند و البته قابل ذکر است ویژه کسانی که ماشین رنگ خاص دارند میتوانند به راحتی رنگ مد نظرشان را سفارش دهند و سپر عقب صادراتی با کیفیت های بالا در بازار های خارجی عرضه می گردد. فروش ویژه سپر عقب در کشور های خارجی بسیار مناسب بوده است.

آخرین قیمت به روز سپر عقب پارس

آخرین قیمت به روز سپر عقب پارسآخرین قیمت به روز سپر عقب پارس اندکی افزایش داشته است که بسیار کم بوده است. رنگ های سپر بر روی قیمت آن اثر دارد مثلا سپر عقب سفید پارس از سپر عقب نقره ای پارس ارزان تر می باشد زیرا رنگ نقره ای و یا سیلور گران تر می باشد به دلیل رنگ خاص آن است. 

معمولا سپر جلوی خودرو های مدرن مثل پژو پارس شامل سه جز اصلی است که به ترتیب پشانی جاذب و تیر سپر نامیده می شود. پیشانی برای زیبایی و کاهش نیروی دراگ استفاده می شود. اما نمی تواند انرژی ضربه های قابل ملاحظه ای را تحمل کند. جاذب برای از بین بردن انرژی جنبشی وارد شده به سپر خودرو استفاده می شود و اما تیر عرضی یکی از ساز های کلیدی سپر است. که به جذب انرژی جنبشی ناشی از ضربه های بزرگ کمک کرده و مقاومت خمشی را در ضربه های کوچک تامین می کند. 

گاهی روز ها قیمت سپر عقب پژو پارس اندکی کاهش می یابد و گاهی روز ها افزایش پیدا می کند. سپر ها قیمت آن به قیمت پلاستیک های خاص هم ارتباط دارد که قیمت های آن متغییر می شود. 

خریدار عمده لوازم جانبی خودرو پارس ارزان

خریدار عمده لوازم جانبی خودرو پارس ارزانخریدار عمده لوازم جانبی خودرو پارس ارزان در ایران بسیار است که آن ها را از فروشگاه با قیمت بسیار عالی و ارزان خریداری می کنند. لوازم ایرانی خودرو داخل با قیمت های متفاوتی موجود است به دلیل این که از کیفیت و درجه یک آن که گران تر است موجود هست تا کیفیت پایین که قیمت لوازم کاهش پیدا می کند و ارزان تر می باشد.

لوازم جانبی پژو پارس به قیمت عمده عرضه می گردد که افراد کم وسع می توانند آن ها را با قیمت های مناسب تری خریداری کنند و به ماشین خود وصل کنند تا ماشین دوباره بتواند سلامت بشود. 

در سال ۱۹۶۸ جنرال موتور با استفاده از تکنولوژی خاص پلاستیک های رنگ شده سپری برای پونتیاک تولید کرد. که قادر بود بدون تغییر حالت ضربه های ناشی از تصادفات سبک را دفع کند. در سال ۱۹۷۱ شرکت از این سپر پلاستیکی در ماشین ها استفاده کرد. 

عرضه بدون واسطه سپر عقب خام

عرضه بدون واسطه سپر عقب خامعرضه بدون واسطه سپر عقب خام پارس قیمت آن به نسبت بقیه سپر های دیگر  قیمت مناسب تر و ارزان تری دارد به دلیل این که در سپر خام وسایل اضافی سپر ررا ندارد و فقط همان سپر است و در صورت لزوم باید بقیه وسایل لازم آن را به صورت جدا گانه تهیه کرد. 

سپر های اولیه به صورت فلزی طراحی می شد که باعث سنگین شدن وزن خودرو بوده است اما امروزه سپر جلو و سپر عقب با کیفیت را برای خودرو های مدرن به صورت پلاستیکی طراحی می کنند که به صورت خاص بوده. 

از اجزای مختلف سپر دیفیوزر سپر خودرو، تقویتی و ضربه گیر سپر خودرو، توری زیر سپر خودرو، مه شکن و شبرنگ سپر خودرو، قاب پروژکتور سپر خودرو، درپوش سپر خودرو و سنسور و غیره را می توان نام برد که این لوازم جانبی در سپر خام وجود ندارد. 

رنگ امیزی سپر خودرو مراحل پیچیده ای دارد و متخصصان این امر حرکات زیادی برای موفقیت در این کار انجام می دهند.

مراکز فروش سپر عقب پژو از تولیدی

مراکز فروش سپر عقب پژو از تولیدیمراکز فروش سپر عقب پژو از تولیدی که می توان سپر خودرو های که تولید داخل بوده مانند ال نود، پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵، سمند و پارس را خریداری کرد 

سپر عقب قیمت مناسب را می توان از تولیدی تهیه کرد. مرحلع بعد خریداری سپر که موضوع بسیار مهمی می باشد مرحله ی رنگ آمیزی سپر می باشد گه یک مرحله یبسیار پیچیده ای دارد تا سپر بتواند شرایط و کیفیت سپر اصلی را داشته باشد. 

امروزه در طراحی سپر جلو و سپر عقب برای خودرو های مدرن از ترکیب مواد پلاستیکی خاص استفاده می شود. هم چنین از پوشش های پلاستیکی برای تقویت قسمت های استیل فلزی سپر استفاده می شود. 

با توجه به عمل کرد سپر خودرو در طراحی و ساخت آن برای هر خودرو از یک الگوی خاص استفاده می شود. البته باید به این موضوع اشاره کرد که سپر های پلاستیکی در مقایسه با سپر های فایبر گلاس و فلزی آبکاری شده بیش تر مورد استفاده قرار می گیرند دلیل این امر هم ارزان بودن مواد اولیه و هم چنین ساده بودن فرایند تولید آن است. 


شرکت بزرگ لوازم یدکی ایران خودرو

شرکت بزرگ لوازم یدکی ایران خودروشرکت بزرگ لوازم یدکی ایران خودر سپر جلو و سپر عقب انواع خودرو پژویی را تولید می کند. لوازم یدکی خودرو های پژویی از جمله آینه بغل، سپر جلو، سپر عقب سنسور ها و بقیه لوازم یدکی ایران خودرو را می توان با قیمتی بسیار عالی و جنس خوب یافت. 

شرکت بزرگ لوازم یدکی تمام لوازم را در انواع مختلف با کیفیت های متفاوت تولید می کند و در اختیار متقاضیان ایران خودرو قرار می دهد.

البته لوازم یدکی پژو پارس از بقیه ماشین های پژویی گران تر است. لوازم یدکی مصرفی خودرو ها بسیار امروزه افزایش قیمت داشته است و توان افراد برای تعویض آن ها کم شده است. 

اتاق کامل فابریک پژو پارس شامل اسکلت خودرو و هشت تکه پیچی بدنه شامل کاپوت جلو درب صندوق درب های اطراف و دو گل گیر جلو می باشد که تماما فابریک کارخانه تولیدی بوده و دارای نامه معتبر ایران خودرو می باشد. اتاق های فابریک دارای ضمانت کارشناسی هستند. کد رنگ اتاق ها مطابق کد رنگ سال می باشد. 

لوازم جانبی مخصو پژو با کیفیت درجه یک

لوازم جانبی مخصو پژو با کیفیت درجه یکلوازم جانبی مخصوص پژو با کیفیت درجه یک بسیار به فروش می رود. زیرا وسایل درجه یک عمر بیش تری را دارد و دیر تر خراب می شود. لوازم یدکی پارس اندکی گران تر از بقیه ی خود رو ها می باشد. امروزه لوازم خودرو ایرانی بسیار افزایش داشته است ولی از فروش آن ها کاسته نشده است. سپر عقب خوردو از دسته لوازم مصرفی ماشین محسوب نمی شود زیرا تا زمان بر خورد سپر با دیوار و یا ماشین دیگری خراب نمی شود. 

به طور کل سپر های پلاستیکی از تزریق مواد با کیفیت پلاستیکی در دستگاه های مخصوص تولید سپر ساخته می شوند. 

کارخانه تولید بهترین انواع سپر عقب پژو

کارخانه تولید بهترین انواع سپر عقب پژوکارخانه تولید بهترین انواع سپر عقب پژو آن ها را در دو رنگ مشکی و سفید و نقره ای تولید می کند. کیفیت سپر عقب پژو که بسیار متفاوت بوده است در بازار دیده می شود که قیمت های هر کدام گوناگون می باشد و افراد می توانند با توجه به بودجه خود از سپر با قیمت های مناسب تا قیمت های گران خریداری کنند و این موضوع سلیقه ای می باشد. 

کارخانه تولید بهترین انواع سپر عقب خودرو را بسیار تولید می کند به دلیل فروش بسیار این محصول بوده است کیفیت بالا این محصول بسیار مناسب و عالی بود سپر های مخصوص پژو گران تر از بقیه ماشین ها بوده است که از کیفیت های بالایی برخوردار بوده است. 

سپر عقب پارس که از دسته لوازم جانبی خودرو می باشد به دلیل در صورت تصادف های شدید سپر شکسته می شود و سپر هایی در بازار موجود است که روی آن ها آستر کشی دارد تا در صورت تصادف های خفیف به راحتی خراش بر ندارد و یا ترک نخورند. سپر های استر کشی شده قیمت آن ها اندکی با سپر های معمولی متفاوت بوده ولی انتخاب این موضوع کاملا اختیاری بوده است و افراد می توانند در صورت نیاز و یا لزرم از این سپر خریداری کند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید