فروش لوازم یدکی
خانه / سپر جلو / قیم خرید و فروش انواع سپر جلو ۴۰۵ در سال ۹۸

قیم خرید و فروش انواع سپر جلو ۴۰۵ در سال ۹۸

سپر به عنوان ضربه‌گیر و محافظی برای خودروهای شخصی و خودروهای شاسی بلند و اتوبوس به کار می رود و معمولاً از جنس های مختلف ساخته می شود که در برابر ضربات در تصادف مقاومت نشان داده و از فرورفتن جلو یا عقب وسیله نقلیه تا حد بسیار زیادی جلوگیری می‌کند.

قیمت سپر جلو ۴۰۵ ۹۸ نسبت به سال‌های اخیر ارزان تر بوده زیرا مواد اولیه در کشور فراوان بود. و تحریم ها به شکل جدی صنعت خودروسازی را تحت‌الشعاع خود قرار نداده بود اما در سال‌های اخیر قیمت خودروها و به ویژه قیمت وسایل جانبی آنها با افزایش چشمگیری روبرو شده است.

قیم خرید و فروش انواع سپر جلو ۴۰۵ در سال 98

مرکز پخش سپر جلو خودرو ۴۰۵ درجه یک

مرکز پخش سپر جلو خودرو 405 درجه یک

سپر جلو ساخت ایران در کشور توسط متخصصان و مهندسین داخلی و با مرغوب ترین مواد تولیدی داخلی این قطعات ساخته می شود.

سپر جلو با کیفیت باید استاندارد و همچنین در برابر ضربات مقاوم باشد از جنس سبک و فایبرگلاس ساخته شده باشد.

سپر جلو عمده ای توسط تولید کنندگان خودرو به عنوان قطعات جانبی خودروها به سراسر نماینده‌ها جهت فروش ارائه می‌شود.

انواع سپر جلو با توجه به نوع ماشین متفاوت و در رنگ و اشکال و سایز و جنس های گوناگون ساخته و عرضه می شود.

سپر جلو ۴۰۵ و سپر جلو فابریک ۴۰۵ از مواد ضد آب و ضد اسیدی است که در برابر حرارت و ضربات و در تصادفات مقاوم و از آسیب دیدن بخش های جلویی خودرو جلوگیری می کند.

سپر جلو شرکتی با تخفیف و تعرفه های شرکتی در اختیار مشتریان و نمایندگی ها قرار می گیرد.

بهترین سپر جلو باید در برابر ضربات در هنگام تصادفات مقاوم و از آسیب دیدگی ماشین در تصادف های جاده ای جلوگیری کند.

سپر جلو سه خط ۴۰۵ یکی از انواع فانتزی سپر جلو خودرو ۴۰۵ میباشد.

سپر جلو استیل یکی از طرح های بسیار زیبا و مقاوم از بهترین جنس استیل براق می باشد.

سپر جلو توری این مدل طبق طراحی های مدرن امروزی ایجاد شده و دارای محبوبیت ویژه ای بین جوانان است.

سپر جلو ایران خودرو در کارخانجات ایران خودرو  با استفاده از مرغوب ترین مواد ها و با بالاترین و بهترین کیفیت تولید می گردد.

سپر انواع خودرو

سپر رنگی ارزان ۴۰۵ دارای قیمت پایین، کیفیت مناسب نصب کاملا راحت مشابه نمونه فابریکی رنگ پذیری بسیار بالارنگ کارخانه ای وجه تمایز سپر جلو رنگی ۴۰۵ تولیدی ایران خودرو کیفیت ساخت و همچنین سنگینی آن است.

این سپرها دارای ضربه گیر، توری زیر سپر و دیاق می باشند و به صورت کامل ارائه می گردند. همچنین رنگ کوره ای استفاده شده در این سپر ها باعث افزایش مقاوم سپر جلو خام می شود و آن را در مقابل خط و خش و  پوسته شدن رنگ سپر محافظت می نماید. سپر اصل ۴۰۵ توسط کارخانجات تولید کننده سپر به صورت اورجینال طراحی می شود.

تولید عمده سپر در داخل کشور و توسط کارخانجات با نیروهای متخصص و سپر تولید داخل با کمترین هزینه به مشتریان فروخته می شود.

خرید عمده سپر جلو و فروش ویژه سپر باید توسط نمایندگی های مجاز صورت گرفته و پس از شناسایی مشتریان واقعی این قطعات در اختیار آنها قرار بگیرد.

قیمت و نرخ روز انواع سپر جلو خودرو

قیمت و نرخ روز انواع سپر جلو خودرو

 قیمت این دیاق ها ثابت نیستند و با توجه به نوسانات بازار ارزی تغییر می کنند. برای کسب اطلاع از قیمت روز قطعات خودرو باید با نمایندگی های مجاز تماس بگیرید و با مشاورین آنها صحبت کنید.

در این شرکت ها نیز لیست قیمت ها به نرخ روز وجود دارد و با مراجعه به سایت شرکتها می توانید به قیمت قطعات خودرو دسترسی پیدا کنید.

هر سال قیمت دیاق سپر نسبت به سال قبل افزایش قیمت پیدا می کند به عنوان مثال می توان گفت قیمت پوسته سپر عقب پراید، قیمت پوسته سپر پراید، قیمت دیاق سپر جلو پراید صبا ، قیمت دیاق سپر عقب پراید ۱۳۲، فوم سپر پراید، قیمت سپر جلو صبا ، قیمت دیاق سپر جلو صبا، سپر عقب پراید ۱۳۱، دیاق پراید ۱۳۱ و… نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است. 

قیمت این محصول با توجه به هزینه تولید، شرایط اقتصادی و همچنین مواد به کار رفته در آن متفاوت است چرا که این عوامل مهمی هستند که می‌توانند در تعیین قیمت این محصول تاثیر گذار باشند البته می‌توان گفت به دلیل اینکه در داخل کشور این محصولات تولید می‌شوند برای مشتریان داخل کشور با قیمت مناسب و بدون هزینه گمرک است.

کارخانه برتر سپر جلو فابریک ۴۰۵

کارخانه برتر سپر جلو فابریک 405

دیاق سپر جنس خوب باید از مواد درجه یک و سبک و حتی المکان از فایبرگلاس باشد. 

خرید و فروش دیاق سپر در کشور توسط واسطه ها صورت می گیرد که برای تولید کنندگان می تواند عواقب زیادی به همراه داشته باشد.

دیاق سپر کارخانه ای جزو بهترین محصولات تولیدی می باشد که البته باید کارایی دیاق سپر و طول عمر آن بالا همواره مد نظر باشد. تولید دیاق سپر و دیاق سپر ارزان در کشور ما مستلزم وجود مواد اولیه مرغوب برای کاهش هزینه ها می باشد.   

عرضه دیاق سپر عقب و دیاق سپر ایرانی توسط کارخانه های داخلی صورت می گیرد که دیاق سپر خودرو داخلی باید نسبت به نمونه های خارجی دارای کیفیت بالا و قیمت ارزان باشد.

 فروشگاه انواع دیاق سپر می تواند در بستر اینترنت و یا بصورت نمایندگی و شعب ایجاد گردد. خریدار عمده دیاق سپر را می تواند بصورت حضوری یا مجازی خریداری کند.

کارخانجات برتر ما توانسته اند با ساخت انواع و اقسام سپرهای ماشین های داخلی و ماشین‌های ۴۰۵ از پیشگامان این عرصه باشند که باعث ناکام ماندن دلالان فروش محصولات تقلبی شده اند.

معرفی انواع سپر جلو شرکتی ممتاز

معرفی انواع سپر جلو شرکتی ممتاز

انواع دیاق سپر در کارخانه ها تولید قطعات صورت می پذیرد و محصولاتی شامل دیاق سپر جلو ریو، دیاق سپر درجه یک، دیاق سپر پژو پارس، دیاق سپر سمند، دیاق سپر ساینا به مشتریان ارایه می کنند.

دیاق سپر جنس خوب باید از مواد درجه یک و سبک و حتی المکان از فایبرگلاس باشد. خرید فروش دیاق سپر در کشور توسط واسطه ها صورت می گیرد که برای تولید کنندگان می تواند عواقبی داشته باشند.

دیاق سپر کارخانه ای جزو بهترین محصولات می باشد که البته باید کارایی دیاق سپر و طول عمر آن مورد توجه باشد. تولید دیاق سپر و دیاق سپر ارزان در کشور ما مستلزم وجود مواد اولیه مرغوب برای کاهش هزینه ها می باشد.

عرضه دیاق سپر عقب و دیاق سپر ایرانی توسط کارخانه های داخلی انجام می شود و دیاق سپر خودرو داخلی باید نسبت به نمونه های خارجی ارزان و دارای کیفیت بالا باشد. 

فروشگاه انواع دیاق سپر خودرو می تواند در بستر اینترنت و یا بصورت نمایندگی و شعب ایجاد گردد. خریدار عمده دیاق سپر هم می تواند محصولات را بصورت آنلاین خریداری کند.

تولید ارزانترین سپر جلو اصل ۴۰۵

تولید ارزانترین سپر جلو اصل 405

تولید ارزانترین سپر جلو ۴۰۵ توسط شرکت های داخلی ایرانی مانند ایران خودرو، پارس خودرو، مدیران خودرو و سایر تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی بسیار پیشرفته صورت می گیرد و به خاطر اینکه خیلی از این قطعات مونتاژ هستند و از کشور های دیگر وارد کشور می شوند قیمت تمام شده قطعات جانبی ثابت نیست.

نمایندگی بهترین نوع سپر جلو رنگی خودرو

نمایندگی بهترین نوع سپر جلو رنگی خودرو

امروزه برند های بسیار زیادی در کشور وجود دارند که به ساخت قطعات مختلف خودرو می‌پردازد و هر یک به صورت تخصصی روی قطعات خاصی از خودرو تمرکز دارند. 

شرکت تکساز در زمینه تولید انواع دیاق های سبک و سنگین خودروها است و محل فعالیت این شرکت در تهران است.

شرکت کنترل سپهر در زمینه تولید انواع دیاق خودرو و سپر و شیشه های بالابر فعالیت دارد و مکان این شرکت در کرج است.

شرکت سپر جام در زمینه تولید سپر، چراغ ها و آینه ها فعالیت دارد. این برند ها با به کار بردن متد های روز دنیا اقدام به تولید کالا های با کیفیت  در حوزه قطعات خودرو کرده اند که با استاندارد خارجی آن برابری می کند. اگر قصد خرید قطعه ای از لوازم یدکی خودرو را دارید باید به شرکت های تولید کننده آن قطعه مراجعه کرده و آن را خریداری کنید. قبل از خرید از معتبر بودن آن شرکت مطمئن شوید. 

خریداران سپر جلو خام جنس خوب

خریداران سپر جلو خام جنس خوب

دیاق سپر پراید در طرح ها و رنگ های متنوعی به بازار عرضه شده است. بهترین مدل های این دیاق ها به سایر کشور ها صادر می شود. از جمله کشور هایی که دیاق سپر به آنها صادر می شود میتواند به عراق، سوریه و… اشاره کرد. این دیاق ها به خاطر طرح و رنگ ها متنوع در آن کشور ها بسیار محبوب هستند. کیفیت بالای این دیاق ها سبب شده است که ماندگاری بالایی داشته باشند از این رو خریداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند. 

فروش ویژه سپر جلو سه خط ۴۰۵ عمده

فروش ویژه سپر جلو سه خط 405 عمدهفروش ویژه سپر جلو سخت ۴۰۵ معمولاً در نمایندگی های مجاز ایران خودرو و سایپا با قیمت های طبق اتحادیه و قیمت های تعیین شده به دست مصرف کنندگان میرسد که در این میان دلالان اقتصادی نقش موثری در گرانی قطعات و ارائه محصولات غیر مرغوب به مشتریان را دارند.

خرید مستقیم انواع سپر خودرو های ایرانی

خرید مستقیم انواع سپر خودرو های ایرانی

بسیاری از نمایندگان و یا حتی خود واسطه ها در کشور وجود دارند که دیاق سپر عقب تیبا را از کارخانه بصورت قیمت عمده خریداری و آن را در بازارهای خرده فروشی به قیمتهای بسیار گزاف به مشتریان و مصرف کنندگان عرضه می کنند که بعضا موجب نارضایتی مشتری می شود چرا که برخی از سودجویان با خرید قطعات دست دوم و اقدام به رنگ آمیزی و مرمت آن ها آنها را تغییر داده و با برچسب ها نو و برندهای مختلف به نام کارخانجات معتبر به فروش می رسانند و این خطری برای تولید کنندگان و کارخانجات می باشد که باید دست دلالان را کوتاه کنند. خریدار دیاق سپر کلیه تعمیرگاه های ماشین سراسر کشور و مشتریان خرده فروش این محصولات می باشند.

دیاق باعث زیبایی ظاهر جلو خودرو و چهره زشت قطعات را پنهان می کند به همین دلیل دارندگان ماشین ها می‌دانند که باید قطعات خودرو خود را هر چند وقت یکبار تعویض کنند و همین امر را در مورد خرید دیاق سپر جلو یا عقب وسیله خود انجام دهند. تیبا و سایر ماشین ها مستلزم داشتن یک دیاق مرغوب جهت زیبایی و حوادث احتمالی می باشند همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین قطعات خودرو سپر می‌باشد که خود سپر نیز دارای اجزایی می باشد که یکی از این اجزا دیاق است. 

بورس سپر و لوازم جانبی خودرو به قیمت کارخانه

بورس سپر و لوازم جانبی خودرو به قیمت کارخانههر ساله در نمایشگاه های بین المللی کارخانجات بسیاری خودرو ها و قطعات جانبی خودرو ها را در معرض دید عموم قرار می دهند تا مردم بتوانند آگاهانه بهترین و مرغوب ترین قطعات را ضمن ارزیابی کیفی آنها با قیمت بسیار مناسب و به قیمت کارخانه ای خریداری و به مصرف برسانند.

مراکز عرضه لوازم یدکی خودرو پژو ۴۰۵

مراکز عرضه لوازم یدکی خودرو پژو 405

کارخانه های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند. این کارخانه ها در اکثر شهر های بزرگ وجود دارند و یا نمایندگی پخش در آن شهر ها قرار دارد. این کارخانه ها با به کارگیری نیروهای متخصص و جوان و با استفاده از مواد اولیه مرغوب توانستند کالای با کیفیتی را در اختیار خریداران قرار دهند. این تولید کنندگان برای فروش بیشتر محصولات خود طراحی نوینی را به کار بردند و سپرهای خودرو را در رنگ ها و طرح های متنوع به بازار عرضه می کنند.

برای تولید دیاق سپر از دستگاه های جدید استفاده می شود که در بهبود کیفیت آن نقش به سزایی دارد. با بهبود کیفیت دیاق سپر های تولید شده ما توانسته ایم این محصولات را به بازار جهانی عرضه کنیم و موجب ارز آوری و اشتغال زایی برای جوانان شویم. این محصولات در بازار توانسته اند بخش عمده ای از نیاز کشور را تامین نماید علاوه بر آن بازارهای خارجی را نیز می توانند اشباع کنند در حقیقت می‌توان گفت استفاده از مواد درجه یک در تولید سپر از عمده ترین و مهمترین فاکتورهای مشتریان برای خرید آن است در زمانی که خودروهای ۴۰۵ خریداری می‌شوند از دغدغه مشتریان می توان به داشتن لوازم یدکی ایمن در هنگام بروز مشکلات، گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش اشاره کرد.

بالا ترین کیفیت سپر جلو با قیمت عمده

بالا ترین کیفیت سپر جلو با قیمت عمده

در کشور ما بازار های گسترده ای وجود دارند که انواع قطعات خودرو را به فروش می رسانند.

بازارهای شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز به دلیل اینکه یکی از مراکز عمده فروشی محصولات به حساب می آیند می توانیم قطعات خودرو مورد نظرمان را با قیمت مناسب از آنها خریداری کنیم. در این بازار علاوه بر خرید خدمات تعمیر سپر و تعویض سپر جلو خودروها و… نیز انجام می شود.

دستمزد تعمیر یا تعویض قطعات خودرو در این بازار ارزان و مقرون به صرفه تر از جاهای دیگر است. همچنین اکثر لوازم یدکی مورد نیاز برای انواع خودرو ها در این بازار وجود دارد  و اگر می خواهید سریعتر به جنس مورد نظر خود دست پیدا کنید بهتر است به این بازار مراجعه کنید.از طرفی دیگر نوسانات بازار روی قیمت اکثر کالاها تاثیر منفی گذاشته و دیاق سپر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست آخرین قیمت انواع سپر خودرو های ایرانی در بازار

سپر در واقع قسمتی از بدنه یک خودرو را تشکیل می دهد که در قسمت جلو و عقب خودرو قرار دارد. علت اینکه در خودرو از سپر استفاده می شود ایجاد ایمنی بیشتر و عدم صدمه ب

دیدگاهتان را بنویسید