فروش لوازم یدکی
خانه / دیاق سپر / بازار فروش عمده ای دیاق سپر جلو ویژه خودرو سمند

بازار فروش عمده ای دیاق سپر جلو ویژه خودرو سمند

دیاق سپر جلو نوعی قطعه ی حفاظتی سپر خودرو می باشد. به منظور جلوگیری از وارد شدن ضربات و عدم آسیب دیدن و جلوگیری از آسیب به سپر جلو بخش های موتوری به پشت سپر خودرو نصب می گردد. چون دیاق سپر جلو از لوازم جانبی خودرو می باشد پس جنس و کیفیت آن مهم و پراهمیت می باشد. کارخانجات تولید لوازم یدکی و خودرو سازی نیز با تولید محصول با کیفیت  و درجه یک این محصول را به  نمایندگی های فروش دیاق سپر جلو سمند ارسال می کنند. نمایندگی دیاق خودرو نیز بازار فروش عمده ای از سپر جلو ویژه سمند  با استفاده از این محصولات را راه اندازی می کند. 

بازار فروش عمده ای دیاق سپر جلو ویژه خودرو سمند

خرید بدون واسطه دیاق سپر جلو خودرو سمند

خرید بدون واسطه دیاق سپر جلو خودرو سمندیکی از قطعات پلاستیکی خودرو که به پشت سپر نصب می گردد دیاق سپر خودرو ها می باشد که در هنگام تصادفات متقبل آسیب های زیادی می شود تا هنگام بروز حادثه آسیب را دفع کند و سپر یا بدنه ی خودرو آسیب چندانی نبیند. دیاق سپر در کارخانجات مختلفی از جمله خودرو سازی و تولید کننده قطعات خودرو تولید می شودو مستقیم و بدون واسطه به نمایندگی ها فروش ارسال می گردد. سازنده دیاق سپر جلو نیز با استفاده از تکنولوژی های جدید و ماشین آلات محصولات خوب با کیفیت عالی به مشتریان ارایه می دهد. دیاق سپر جلو سمند به تقویت دهندگی سپر نیز معروف می باشد که برای مستحکم سازی و و منسجم کردن سپر خودرو است. خرید دیاق سپر جلو با کیفیت های مختلف و قیمت های گوناگون امکان پذیر است. 

جدول قیمت انواع دیاق سپر جلو ایرانی

جدول قیمت انواع دیاق سپر جلو ایرانیقیمت دیاق سپر نیز متغیر است و ثابت نیست و با تغییر قیمت لوازم یدکی خودرو تغیر می کند. یکی از اجزای تشکیل دهنده مهم سپر دیاق سپر است که از جنس پلاستیک فشرده و محکم است. عملکرد دیاق سپر در هر خودرویی یکسان است ولی دیاق سپر مخصوص هر خودرو متفاوت و متناسب خودش ساخته می شود و روی آن نصب می گردد. قیمت انواع دیاق سپر جلو ایرانی متناسب هر خودرو نیز متفاوت است. 

نحوه ساخت دیاق سپر جلو

نحوه ساخت دیاق سپر جلوسازنده دیاق سپر جلو در ایران بیشتر از کشور های دیگر است. این محصول برای جلوگیری از وارد کردن ضربات و اسیب دیدن سپر ساخته و روی خودرو نصب می گردد و از دیگر ویژگی دیاق خودرو محکم نگه داشتن و ثابت نگه داشتن سپر روی خودرو است. این محصول از جنس پلاستیک فشرده و محکم بوده و ازمواد آلیاژ پلی پروپیلن واستایرن و لاستیک تهیه می شود که شامل مجموعه های بدنه و درب و قطعه ی فلزی و پیج پایه دتر است. همچنین از پوشش پلاستیکی برای تقویت قسمت های استیل و فلزی و آلومینیومی استفاده می شود. 

در کشور ایران نیز این محصول با اندازه های متفاوت ساخته می شوند و شرکت های سازنده و کارخانجات تولیدی با استفاده از ابزار الات و ماشین آلات پیشرفته و به روز توانسته اند این محصول را با کیفیت مناسب به بازار مصرفی لوازم یدکی خودرو ارائه کنند. دیاق سپر های پلاستیکی بیشتر از دیاق سپر های فایبر گلاس مد نظر مشتری می باشد.  برای تولیددیاق سپر جلو ارزان در هر خودرو از طراحی و الگوی متناسب و خاص آن خودرو استفاده می شود. 

برترین سایت خرید دیاق سپر جلو با قیمت عالی

برترین سایت خرید دیاق سپر جلو با قیمت عالیدیاق سپر قطعه ای مهم در خودرو است که وزن ان نیز مهم می باشد که در تصادفات سنگین باید متقبل خسارت ها و آسیب ها باشد. این محصول به جلو و عقب خودرو نصب می گردد و محافظ سپر در خودرو می باشد. علاوه بر مقاومت و کیفیت این محصول زیبایی و تناسب ظاهری نیز مهم است که به تناسب در آیرودینامیک با توجه به شکل بدنه طراحی می شود. 

از محصولات مهم شرکت های سازنده قطعات خودرو می باشد که با قیمت عالی و بسته بندی مناسب و مقاومت بالا به مشتریان ارائه می دهند. برند های زیادی برای  دیاق سپر وجود دارد که بهترین برند ها برند ایرانی یعنی دیاق سپر جلو ایرانی می باشد. 

انواع دیاق سپر های جدید موارد زیر می باشد که خودرو سازان ایرانی به بازار فروش ارائه می دهند: 

  • دیاق سپر جلو کامل با درپوش چراغ مه شکن 
  • دیاق کنار سپر عقب 
  • دیاق سپر جلو سایپا 
  • دیاق سپر فید برای خودرو های سمند و پراید و ساینا و تیبا 

صادر کننده اصلی دیاق سپر جلو سمند در بازار

صادر کننده اصلی دیاق سپر جلو سمند در بازارصادر کنندگان اصلی دیاق سپر همان کارخانجات تولیدی قطعات خودرو و خودرو سازی می باشند که این مراکز با بهترین کیفیت بهترین دیاق سپرجلو تولید می کنند. تولید دیاق سپر جلو سمندی نیز از تولیدات این کارخانجات می باشد. بیشتر دیاق های نصب شده بر روی خودرو تزیینی می باشد و رنگ آمیزی آن ها به سه صورت انجام می گیرد: 

  • رنگ شده مطابق سپر و بدنه خودرو 
  • پوشش آب کروم 
  • استفاده ازرنگ خود پلاستیک با همان خود رنگ مشکی یا سفید 
  • دیاق سپر آب کروم 
  • بکسل بند 

ساخت داخلی توسط صادرکنندگان داخلی می تواند اطمینان و اعتماد در مورد محصول را جلب کند که رنگ آمیزی خاص و تکنولوژی در ساخت با کیفیت در خط تولید این محصول مهم است. اما بعضی از دیاق سپر ها سمند خام و بدون رنگ از کارخانه به بازار ارسال می گردند که مشتری بعد از خرید می تواند با رنگ آمیزی دلخواه از آن استفاده کند. 

تجارت ویژه انواع دیاق خودرو در ایران

تجارت ویژه انواع دیاق خودرو در ایراندیاق خودرو از قطعات و لوازم جانبی خودرو می باشد که در بین کشور های خارجی و ایران از طریق صادرات و واردات تجارت انجام می شود. خط تولید دیاق سپر در کشور ایران با استفاده دستگاه های مجهز و تونل رنگ اتوماتیک و رباتهای جوشکار از نظر کیفیت  و مجهز بودن از صادر کندگان اصلی محسوب می شود. در کارخانه های تولید این محصول برای کیفیت بیشتر و تولید دقیق از دستگاه های آزمایشی شامل تست جوش و کشش سختی سنج و دیگر تست ها استفاده می کنند. در مورد قیمت این محصول در تجارت بین کشور ها نیز نمی توان اطلاع دقیقی داد زیرا با تغیر قیمت ورق ها و مواد اولیه ی دیگر قیمت این محصول نیز تغییر می کند. 

با کیفیت ترین دیاق سپر ارزان

با کیفیت ترین دیاق سپر ارزانتولید کنندگان دیاق سپر خودرو ها با بهترین کیفیت محصولات را به مشتریان و بازار مصرفی ارائه می دهند. لیست تولید کنندگان در تولید دیاق سپر جلو بسیار است که هر یک از این مراکز می کوشند بهترین دیاق سپر جلو با کیفت عالی تولید کنند. این قطعه از قطعات و لوازم یدکی خودرو اتومیبل نیز پر اهمیت است پس باید در خرید آن دقت کرد. دیاق سپر پلاستیکی از نوع  دیاق با قیمت ارزان است به دلیل اینکه از مواد اولیه ارزان بدست می آید در فروش نیز به عنوان دیاق سپر ارزان و با قیمت مناسب ارائه می شود. مشاهده سازنده و کارخانجات  قطعات خودرو در ایران بسیار متعدداست که تولیدکنندگان با ارائه جنس خوب بودن و دیاق سپر با کیفیت تولید کردن در بازار فروش لوازم یدکی به سرعت شناخته می شوند. 

انواع لوازم یدکی ایرانی خودرو اعلا

انواع لوازم یدکی ایرانی خودرو اعلااز انواع لوام یدکی می توان به پیچ و مهره ها اشاره کرد که از اتصالات بسیار مهم و کاربردی در صنایع و خودرو ها هستند. به تناسب هر پیج مهره ساخته می شود مهره جنسی حلقه ای شکل است که برای محک سازی پچ ساخته می شود. پیچ و مهره به صورت نرو مادگی عمل می کنند. زیرا پیچ بدون مهره کاربرد ندارد پس مکمل همدیگرند . از انواع دیگر لوازم یدکی ایرانی خودرو با جنس اعلا می توان به دیاق و بست ها اشاره کرد دیاق خودرو ها به دو صورت دیاق خودرو شرکتی یا همان فابریک که در شرکت های سازنده بر روی آن ها نصب می گردد و بعد از خرید خودرو هم می توان این محصول را نصب کرد. 

از ویژگی دیاق خودرو و بست هامی توان به مواردی اشاره کرد که این محصولات ابزاری هستند که به کمک آن ها می توان دو یا چند چیز را به صورت مکانیکی به هم چسباند. همچنین می توان از این ابزار برای مسدود کردن و بستن یک قطعه ای استفاده کرد. از دیگر انواع لوازم یدکی خودرو طلق ها می باشد کاربرد این محصول با ساختار خاص و متفاوت می تواند پخش کننده یک نواخت نور باشدبه عنوان لایه محافظ برای چراغ های خودو می باشند. 

جنس ویژه دیاق سپر جلو با قیمت پایین

جنس ویژه دیاق سپر جلو با قیمت پایین جنس ویژه دیاق سپر از بوتادین استایرن و پلاستیک فشرده و پلی کربنات می باشد که به منظور جلوگیری از آسیب دیدن سپر روی خودرو نصب می شود و همچنین از وارد شدن ضربه به بدنه خودرو  محافظت می کند. قطعات سپر شامل بدنه سپر جلو و گوشواره ای و زه سپر و دیاق سپر است که از همه مهمتر دیاق سپر می باشد این محصول به عنوان تقویت کننده سپر در پشت و زیر پوسته اصلی سپر قرار می گیردو در سلامت پوسته سپر نقش مهمی را ایفا می کند. دیاق سپر باید در محل خود به خوبی نصب گردد و علاوه بر محل باید دارای ترک یا خم نباشد. دیاق سپر ها انواع مختلفی دارند که در طرح ها و اندازه های متفاوت تولید می شوند. 

در هر دوره از زمان نوعی سپر و دیاق سپر تولید می شده و مورد استفاده قرار می گرفته برای مثال در گذشته از سپر ها و دیاق سپر های فلزی یا همان آبکاری شده با فلز استفاده می شد که وزن بسیار سنگینی داشتند و از دیگز مزیت های این محصول به علت فلزی بودن با بروز حادثه و پس ازبرخورد و انتقال نیروبه طور کامل به بدنه و سرنشینان اسیب وارد می شد.به همین دلیل این جنس از دیاق سپر ها از رده تولید خارج و کیفیت خود را از دست دادند.  ولی امروز از سپر های پلاستیکی با وزن سبک  و مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار و همچنین قیمت مناسب و پایین استفاده می شود و در عرصه ی خرید و فروش در بازار مصرفی هستند.

فروشنده اصلی لوازم خودرو سمند

فروشنده اصلی لوازم خودرو سمندلوازم جانبی خودرو سمند علاوه بر داخل به کشور های خارجی نیز ارسال می گردد. به دلیل این که استفاده از این خودرو در بین مردم بسیار رواج دارد در قیمت روزلوازم یدکی خودرو سمند اختلاف کمتری  نسبت به لوازم خودرو های دیگر دارد. خرید لوازم یدکی سمند  نقش بسزایی در طول عمر و سلامت خودرو دارد که باید خریداران و فروشنده اصلی لوازم یدکی خودرو سمند و دیگر خودروها به این نقطه توجه کنند.  لوازم یدکی خودرو سمند نیز همانند خودرو های دیگر به دو دسته تقسیم می شوند: 

گروه اول به صورت فابریک از کارخانه تولیدی بر روی خودرو نصب گردیده و گروه دوم لوازم یدکی یعنی در هنگام تعویض و زمانی که لوازم عمر خود را از دست داده و ضرورت تعویض دارند به روی خودرو نصب می شود. در تعویض نیز باید به اصل بودن محصول توجه کرد زیرا اگر دارای معایب باشد با اسیب خودرو هماه است. لوازم یدکی خودرو سمند در قسمت های بدنه و داخل کابین خودرو نصب می گردد خودرو سمند مدل های متفاوتی دارد که مختص هر کدام و سال تولیدشان لوازم یدکی برای آن ها تولید شده است. 

کاربرد دیاق سپر جلو خودرو چیست ؟

کاربرد دیاق سپر جلو خودرو چیست ؟بعد از همه موارد و مطالب درمورد دیاق به این مطلب می رسیم که دیاق خودرو چیست؟ کاربرد دیاق خودرو همان طور که قبلا هم اشاره کردیم در خودرو از لوازم ضروری می باشد که در پشت سپر جلو و عقب خودرو نصب می گردد تا از سپر در برابر ضربات و فشار های حاصل از تصادفات و آسیب های طبیعی همچون تابش نور آفتاب و تگرگ و باران محافظت می کند پس به عنوان یک محافظ برای سپر می باشد. این محصول سلامت سرنشینان و بدنه خودرو را ایفا می کند. در کل وظیفه ی دیاق سپر یعنی، ایجاد ایمنی سرنشینان و خودرو و عدم ضربه خوردن به خودرو. همانطور که می دانید دیاق سپر جلو باکیفیت قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. 

این محصول علاوه بر ایمنی بدنه خودرو به زیبایی ظاهری و آئرودینامیک بودن خودرو نیز کمک می کند یعنی تاثیر نیروی هوا روی خودرو اهش می یابد زیرا فشار هوا باعث می شود شتاب خودرو کاهش یابد.دیاق از قطعاتی است که هم می تواند زیبایی خودرو را افزایش دهد و هم می تواند به کلی زیبایی را نابود کند. امروزه انواع دیاق سپر با انواع مدل ها و تنوع رنگ در فروشگاه دیاق سپر جلو عرضه می گردد.  هر دیاق خودرو با دیاق خودرو دیگر متفاوت است برای مثال : دیاق سپر خودرو پراید۱۱۱ با خودرو پراید ۱۳۲ متفاوت است. 

انواع دیاق سپر خودرو ها را می توان اینگونه نام برد و تنها به برخی از آن ها می خواهیم اشاره کنیم: 

  • دیاق سپر جلو و عقب سمند 
  • دیاق کنار سپر خودرو ها 
  • دیاق سپر جلو وعقب ساینا 
  • دیاق سپر خودرو انواع شاسی بلند ها 
  • دیاق سپر پلاستیکی و سبک وزن 
  • دیاق سپر فایبر گلاس 
  • دیاق سپر جلو و عقب پراید 
  • دیاق سپر جلو و عقب پراید 

فروش بهترین نوع دیاق سپر جلو ویژه خودروهای سمند

فروش بهترین نوع دیاق سپر جلو ویژه خودروهای سمنددر تولید دیاق سپر خودروها از نوعی پوشش پلاستیکی استفاده شده است تا از زنگ زدگی این محصول جلوگیری شود. در این مدل تنها از یک رنگ می توان استفاده کرد و در این محصول تنوع رنگ نمی تواند باشد ولی در تولید بهترین دیاق سپر سمند و دیگر خودرو ها از جنس فلز با پوشش پلاستیکی این طور نیست و تنوع رنگ  دارد و با خودرو همسانی و هم رنگی می توان کرد. عواملی که در دیاق خودرو و کیفیت آن تاثیر دارد پس در کیفیت خودرو نیز موثراست از عوامل انواع دیاق خودرو که در خودرو نیز موثر است : مواد سازنده و زمان تولید و طول عمرو قیمت دیاق سپر جلو و یا عقب می باشد که برای هر خودرویی با الگوی خاص دیاق سپر ساخته می شود. دیاق خودرو ایرانی از کیفیت قیمت بهتر و مناسب تری برخوردار است. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

مطلب پیشنهادی

چارت قیمت روز انواع دیاق سپر با کیفیت فوق العاده در تهران

قیمت روز دیاق سپر در تهران همواره دست خوش عوامل بسیاری بوده است که اکثر مواقع کار را برای فعالان این بخش سخت می کرده است، اما تولیدکنندگان و فعالان این حوزه توا

دیدگاهتان را بنویسید