فروش لوازم یدکی
خانه / جلو پنجره خودرو / بزرگترین مرکز فروش عمده و ارزان جلو پنجره خودرو پراید

بزرگترین مرکز فروش عمده و ارزان جلو پنجره خودرو پراید

بزرگترین مرکز فروش عمده و ارزان جلو پنجره پراید، در چند شهر ایران دارای شعبه های زیادی است. این مراکز پخش، محصولات جلو پنجره انواع خودرو های پراید را به صورت عمده و تکی به فروش می‌رسانند. ضمن این که باید بدانید در این نمایندگی ها، جلو پنجره فابریک پراید با قیمت درب کارخانه عرضه شده و جلو پنجره شرکتی و جلو پنجره درجه یک نیز، به صورت انبوه موجود بوده و به کلیه متقاضیان فروخته می شود. ضمناً جلو پنجره خام، در این مراکز عرضه می شود. اگر خودروی شما از رنگ خاصی برخوردار است، می توانید این جلو پنجره را با توجه به رنگ ماشین خود، رنگ کنید.

در ادامه در رابطه با جلو پنجره پراید صبا و جلو پنجره رنگی، جلو پنجره ساخت ایران و قیمت انواع این محصولات با شما همراه خواهیم بود.

بزرگترین مرکز فروش عمده و ارزان جلو پنجره خودرو پراید

عرضه جلو پنجره خام انواع پراید با کیفیت مرغوب

عرضه جلو پنجره خام انواع پراید با کیفیت مرغوب عرضه جلوپنجره خام انواع پراید با کیفیت مرغوب، در تعدادی از نمایندگی های این محصولات در حال فروش می باشد.

جالب است بدانید جلو پنجره پراید از نوع پلاستیک فشرده بوده و نوع دیگر آن از جنس فایبرگلاس است.

 جلوپنجره در قسمت جلوی خودرو و در بالای سپر قرار می گیرد و  جلوی رادیاتور آب واقع می شود. کار اصلی آن زیبایی دادن به نمای جلوی خودرو است.

ضمن این که از ورود حشرات و یا وسایل معلق در هوا به درون خودرو و شبکه های رادیاتور آب جلوگیری می کند.

تقریبا می‌توان گفت جلوپنجره در اکثر خودروها وجود دارد. 

البته باید بدانید جلوپنجره به چند دسته تقسیم می شود.

۱- جلو پنجره معمولی یا شرکتی ( فابریک )۲- جلو پنجره اسپرت

می‌توان نوع اسپرت را به دو دسته دیگر تقسیم نمود. ۱- جلو پنجره طرحدار  ۲- جلو پنجره توری، که هر کدام از این محصولات دارای زیبایی‌های خاص به خود بوده و اکثر کسانی که به دنبال داشتن ماشینی متفاوت می باشند  را راغب کرده تا از این محصولات استفاده کنند.

شرکت تولید جلو پنجره رنگی اعلا

شرکت تولید جلو پنجره رنگی اعلاشرکت تولید کننده جلو پنجره رنگی اعلا به علت بالا بودن حجم درخواست متقاضیان به صورت سه شیفت مشغول کار بوده و جلو پنجره های رنگی با کیفیت و خاصی را در طرح و رنگ ‌های متنوعی تولید می کنند.

در این شرکت تولید کننده، جلو پنجره انواع خودروی پراید به صورت انبوه تولید شده و در بسته بندی های متنوع به بازار عرضه می گردد.

جالب است بدانید شرکت تولید کننده جلو پنجره پراید در کل خاورمیانه تنها در ایران موجود بوده و دارای چند شعبه می باشد. که جلو پنجره های رنگی پراید را پس از تولید به کلیه متقاضیان  ارسال می کنند.

ضمن این که باید بدانید تولید جلو پنجره پرایدی رنگی، مختص همین شرکت بوده و کلیه خریداران این شرکت را با همین نام می شناسند.

 در این کارخانه تولید کننده یک نوع جلو پنجره قیمت پایین نیز تولید می شود، که از پلاستیک خشک بوده و به‌ نسبت، کیفیت آن از جلو پنجره های فایبر گلاس و پلاستیک فشرده پایین تر است.

البته هدف اصلی این کارخانه تولید جلو پنجره جنس خوب بوده و کلیه محصولات این شرکت از ضمانت نامه برخوردار هستند.

 جلو پنجره ساخت داخل از لحاظ شکل ظاهری و کیفیت، هیچ گونه فرقی با محصولات اروپایی آن نداشته و تولید کنندگان داخلی با تلاش های فراوان خود موفق شده اند محصولی با کیفیت را تولید کنند.

 لازم به ذکر است، چون این محصول از لحاظ شکل ظاهری و کیفیت، جزء چند برند برتر قرار گرفته است. کشورهای استفاده کننده، این محصولات را به صورت کلی خریداری می‌کنند. که می توان کشور عراق و افغانستان را به عنوان چند خریدار عمده جلو پنجره نام برد.

فروش مستقیم جلو پنجره پراید ۱۱۱

فروش مستقیم جلو پنجره پراید 111فروش مستقیم جلو پنجره پراید ۱۱۱ از طریق سایت های مشخص شده توسط خود کارخانه تولید کننده صورت می پزیرد و متقاضیان می‌توانند محصول مورد نظر خود را، از طریق این سایت به صورت اینترنتی سفارش داده و جنس خریداری شده را ظرف مدت ۴۸ ساعت دریافت کنند.

 ضمن این که کیفیت این محصولات از نوع درجه یک بوده و این کالا را به عنوان یک  جنس صادراتی می شناسند.

در جلو پنجره پراید ۱۱۱ فاصله بین رادیاتور و این جلو پنجره مقداری بیشتر شده که همین امر موجب می شود که نمای ظاهری پراید ۱۱۱ به نسبت کلیه پراید ها زیباتر گردد.

 جلو پنجره پراید ۱۱۱ نسبت به جلو پنجره پراید های دیگر، از پایه های بیشتری برخوردا بوده و به همین علت جلوی این خودرو را الگو تر و زیباتر می نماید.

البته این موضوع را باید عنوان کرد که جلو پنجره، جزء قطعات ضروری یک خودرو محسوب نمی‌گردد، اما برای حفظ زیبایی یک خودرو بسیار مهم است.

جلو پنجره خودرو پراید ۱۱۱ به علت داشتن ورودی های بیشتر هوا، کمک به سزایی را برای بالا بردن سرعت در این خودرو نموده و می‌توان گفت که باعث می‌شود تا این خودرو جزء پرشتاب ترین خودروها در کشور به شمار برود.

با کیفیت ترین جلو پنجره پراید صبا در ایران

با کیفیت ترین جلو پنجره پراید صبا در ایرانباکیفیت‌ترین جلو پنجره پراید صبا در ایران در  چندین کارخانه  مطرح در کشور تولید می گردد. البته باید بدانید که من جلو پنجره پراید صبا به علت استفاده شدن فایبرگلاس در محصولات از جنس بسیار مقاوم و با کیفیتی می باشد.

این جلو پنجره در برابر ضربه نیز بسیار مقاوم می باشد. باید ذکر شود این شرکت تولید کننده طراحی خاصی را برای این جلو پنجره ها در نظر گرفته است که در زمان بارش برف و باران هیچ گونه آبی به داخل موتور ورود پیدا نمی کند و  آب از پشت سپر به سمت گلگیر ها می ریزد.

یکی از مواردی که در تولید این جلو پنجره ها لحاظ گردیده است، بحث امنیتی این جلو پنجره ها می باشد. باید بدانید اگر جلو پنجره دارای طراحی خوبی نباشد می توان به راحتی به قفل کاپوت دسترسی پیدا کرد. بنابراین قطعات داخلی خودرو از امنیت پایینی برخوردار خواهند شد. به همین جهت شرکت تولید کننده، کلیه جلو پنجره های خود را به گونه ای طراحی کرده است که نمی‌توان به قفل کاپوت به راحتی دسترسی داشت.

مرکز جلو پنجره فابریک پراید ۱۳۲

مرکز جلو پنجره فابریک پراید 132جلو پنجره پراید ۱۳۲ شرکتی یا فابریک در مراکز فروش این محصولات قابل خریداری می باشد. جلو پنجره فابریک پراید ۱۳۲ را از لحاظ کیفیت می توان این گونه توضیح داد، که سطح این جلو پنجره باید صاف و یکدست باشد. ضمن این که باید از انعطاف پذیری خوبی برخوردار باشد و روی این محصول نباید دارای سوراخ های ریز بوده و یا رنگ پریدگی داشته باشد. ضمناً باید بدانید پراید ۱۳۲ به علت طراحی خاص بدنه خود، از جلو پنجره بزرگ تری نسبت به پراید های دیگر برخوردار است.

جالب است بدانید، جلو پنجره پراید جدید همانند پراید ۱۳۲، مقداری بزرگتر از جلو پنجره های پرایدهای قدیمی و ۱۱۱ و پراید های صبا می باشد که این جلو پنجره ها در همین شرکت تولید شده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

البته باید گفته شود هوایی که از جلو پنجره وارد فضای موتور می شود فقط برای خنک کردن رادیاتور نبوده و باید گفت این جریان هوا برای تنفس خودرو و تامین اکسیژن آن جهت احتراق است.

در واقع باعث بهتر کار کردن موتور شده و سوخت کمتری استفاده می شود. البته این نکته بسیار مهم است که اگر هوای ورودی از جلوی پنجره خودرو کم و زیاد شود، باعث بالا و پایین رفتن سوخت شده و خودرو میزان کار نمی کند.

سفارش جلو پنجره شرکتی از طریق سایت اینترنتی

سفارش جلو پنجره شرکتی از طریق سایت اینترنتیشما می توانید جلو پنجره اصل پراید یا همان جلو پنجره شرکتی را از طریق سایت اینترنتی موجود در کارخانه این محصولات سفارش داده و در کمترین زمان ممکن این محصول را تهیه کنید. باید بدانید جلوپنجره در خودروی پراید بسیار مهم است و باد را شکافته و باعث پیشروی بهتر خودرو در سرعت بالا می شود.

قیمت جلو پنجره را می توانید به صورت آنلاین از داخل سایت های فروش این محصول مشاهده کرده و انواع مختلف این جلو پنجره را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

ضمن این که جلو پنجره خودرو ایرانی، در این کشورها در مدل های مختلفی موجود بوده و از طرفداران زیادی برخوردار است.

 باید بدانید این جلو پنجره پراید جزو اقلام مصرفی به شمار رفته، که در تمامی لوازم یدکی ها در دسته بندی، لوازم بدنه قرار می‌گیرد.

خرید مستقیم جلو پنجره پراید قدیمی از کارخانه

خرید مستقیم جلو پنجره پراید قدیمی از کارخانهخرید مستقیم جلو پنجره پراید قدیمی از کارخانه با توجه به تمهیداتی که این کارخانه ها اندیشیدند برای متقاضیان فراهم شده است.

جالب است بدانید کارخانه های تولید کننده انباری هایی را در خود دارند، که کلیه محصولاتی که، تولید آنها متوقف شده است به تعداد محدودی نگهداری می کنند.

 در صورت این‌ که متقاضی خرید، به این واحد مراجعه کند می تواند محصولاتی، که تولید آنها چندین سال است که توقف پیدا کرده را خریداری نمایند، به طور مثال می توان جلو پنجره پراید قدیمی را که چند سال است از توقف خط تولید آن می گذرد را عنوان نمود.

تهیه ارزانترین لوازم یدکی خودرو ایرانی

تهیه ارزانترین لوازم یدکی خودرو ایرانیتهیه ارزانترین لوازم یدکی خودرو ایرانی را می‌توان از طریق سایت های معتبر وابسته به شرکت پراید خریداری کرد.

لوازم یدکی خودرو ها بر اساس قیمت هر خودرو و طبق نرخ روز آن محاسبه می شود و  به همین شکل می توان گفت این اجناس قیمت ثابتی نداشته و در بازار دچار نوسان می باشد.

البته همانطور که گفته شد جلوپنجره جزء لوازم بدنه یک خودرو محسوب شده و قیمت آن نیز طبق لوازم بدنه محاسبه می شود.

باید بدانید جلو پنجره خودرو در کارخانه ها در چند رنگ اصلی، که رنگ های سفید و نقره ای می باشد تولید می شود و به صورت رنگ خورده و کامل در بازار موجود هستند. این جلو پنجره ها به علت داشتن رنگ از قیمت بالاتری نسبت به خام خود برخوردار هستند.

جالب است بدانید در صورتی که رنگ ماشین شما خاص است و شما تمایل دارید رنگ روی جلو پنجره به صورت کارخانه ای ( کوره ای ) زده شود. می توانید از طریق سایت های این کارخانه ها اقدام کرده و به صورت اینترنتی جلو پنجره خود را خریداری نمایید و رنگ مورد نظر را در آن درج کنید.  تا خود کارخانه این سفارش را به صورت ویژه تولید کرده و برای شما ارسال کند.

فروشندگان معتبر جلو پنجره پراید طرح بی ام و

فروشندگان معتبر جلو پنجره پراید طرح بی ام وتعدادی از کارخانجات تولید کننده جلو پنجره پراید، طرح جدیدی را به نام بی ام و برای ماشین های پراید طراحی کرده اند که این جلو پنجره خاص، در تعدادی از نمایندگی های معتبر آن در حال فروش است.

جالب است بدانید این جلو پنجره ها بعد از نصب بر روی خودرو، نمای ظاهری آن را به شکلی تغییر داده که از فاصله ای نه چندان دور خودروی شما را همانند ماشین بی ام و نشان خواهد داد.

ضمن این که باید بدانید جنس این جلوپنجره ها از فایبرگلاس بوده و عمر آنها تقریباً دو برابر جلوپنجره های معمولی می باشد.

جالب است بدانید در بازار چراغ هایی برای خودرو پراید طراحی شده است، که با این جلوپنجره کاملاً هماهنگ گشته و نمای جلوی خودرو شما را به یک بی ام و تغییر خواهند داد. در صورتی که علاقه زیادی به داشتن یک خودرو بی ام و دارید می توانید از این محصولات استفاده کنید.

فروشگاه عمده ای جلو پنجره استیل پراید

فروشگاه عمده ای جلو پنجره استیل پرایدفروشگاه های بزرگی در بعضی شهرهای ایران وجود دارند که محصولات پراید را به صورت اسپرت به فروش می رسانند.

این فروشگاه های عمده وسایلی همانند جلو پنجره استیل پراید را که جز چند محصول صادراتی می باشند به فروش می رسانند.

البته باید بدانید جلو پنجره استیل از مزیت های بسیاری برخوردار است که یک نمونه آن این است که این جلو پنجره ها در برابر نور خورشید مقاومت خوبی داشته و هیچ وقت دچار رنگ پریدگی و آفتاب سوختگی به مرور زمان نخواهد شد. ضمن این که، این محصولات در برابر زنگ زدگی از مقاومت خوبی برخوردارند.

لوازم یدکی خودرو با قیمت های فوق العاده

لوازم یدکی خودرو با قیمت های فوق العادهلوازم یدکی خودرو با قیمت های فوق العاده را می توان از طریق سایت‌های شرکت پشتیبان تهیه نمود.

ضمن این که می توانید در ابتدا کلیه اجناس و لوازم را در ژورنال های موجود در این سایت ها مشاهده نمایید و بعد از مقایسه محصولات با یکدیگر و حتی نوع خارجی آن اقدام به خرید لوازم مورد نظر خود کنید.

در این نمایندگی ها تمام محصولات از کیفیت های بسیار بالایی برخوردار هستند.

البته همانطور که گفته شد کلیه لوازم یدکی خودروها با توجه به قیمت هر خودرو معین می گردد و این اجناس و لوازم در صورتی که به طور عمده خریداری شود بسیار مناسب تر بوده و برای مشتری ارزان تر تمام می شود.

انواع مختلف لوازم پراید با کیفیت استثنایی

انواع مختلف لوازم پراید با کیفیت استثناییانواع مختلف لوازم پراید با کیفیت استثنایی در چند شرکت معتبر در حال تولید و عرضه می باشد.

باید بدانید تنها هدف شرکت تولید کننده، کیفیت بالا در محصولات خود بوده و ضمن این که این شرکت ها هدف اصلی آنها جلب رضایت مشتری پس از استفاده از این محصولات می باشد.

شعار اصلی این شرکت های است که، زمانی که متقاضی محصولی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا دریافت نمود، خود تبلیغ کار این شرکت شده و باعث می شود، شخص خریدار همیشه لوازم مورد نیاز خود را از این شرکت تهیه کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش بهترین نوع جلو پنجره خودرو پژو ۴۰۵

انواع مختلفی از جلو پنجره اتومبیل های ایرانی و خارجی را به روش های اینترنتی می توان سفارش داد و از مزیت های منحصر به فرد آن استفاده نمود. خرید و فروش جلو پنجره

دیدگاهتان را بنویسید