فروش لوازم یدکی
خانه / شلگیر خرچنگی / مراکز فروش شلگیر خرچنگی به صورت عمده و ارزان

مراکز فروش شلگیر خرچنگی به صورت عمده و ارزان

یکی از لوازم جانبی خودروها، شلگیر است. این محصول را با استفاده از متریال مختلفی شرکت های گوناگونی تولید می کنند. ولی مراکز فروش شلگیر خرچنگی عمده، آن را به چه نرخ هایی ارائه می دهند؟ می توان نوع ارزان و با کیفیت این محصول را تهیه کرد؟ در این مطلب به این سوالات و همین طور انواع این محصول اشاره کرده ایم. مراکز فروش شلگیر خرچنگی به صورت عمده و ارزان

مرکز پخش شلگیر خرچنگی درجه یک

مرکز پخش شلگیر خرچنگی درجه یک شلگیر، در واقع از جمله قطعات خودرو به شمار می رود که استفاده از آن نیاز مبرم است. این محصول به دلیل شکل نیم دایره ای که دارد، به خرچنگی معروف شده و به آن هلالی هم البته می گویند. آن درست زیر گلگیر و در پشت لاستیک نصب می کنند. تعبیه آن به وسیله بست ها، پیچ ها و یا خارهای مخصوصی روی آن، صورت می گیرد. 

ولی گل پخش کن (شل گیر) انواع مختلفی دارد. این موضوع تنها بستگی به ساختار خود آن ندارد؛ بلکه هر کدام از ماشین ها نیز از یک نوع شلگیر استفاده می کنند. خوب است بدانید که پخش نوع درجه یک آن نیز بر اساس همین موارد صورت می گیرد. مرکز و سازنده شلگیر خرچنگی، آن را در درجه بندی کیفی گوناگونی ارائه می دهد. 

اگر می خواهید بدانید که شلگیر درجه یک چه ویژگی هایی دارد، ما در این جا به چند نکته اشاره می کنیم که قطعاً در زمان خرید، راهنمای خوبی برای تان خواهد بود. 

  • شلگیر خرچنگی مرغوب، از بهترین جنس ساخته شده است. 
  • شلگیر جنس خوب، در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد. 
  • آن ها در برابر حرارت و برودت هم مقاوم می باشند. 
  • همین طور مقاومت بالایی در صورت رسیدن مایعات شیمیایی دارند. 
  • بر اساس استانداردهای ساخته می شوند. 
  • طوری طراحی می گردند که مزاحم عملکرد چرخ ها نباشند. 
  • و سایر موارد دیگر 

قیمت و نرخ روز انواع شلگیر خرچنگی خودرو

قیمت و نرخ روز انواع شلگیر خرچنگی خودروانواع شلگیر خرچنگی خودرو وجود دارد که نرخ روز هر یک از این ها با هم دیگر تفاوت های زیادی دارند. قیمت آن ها را کارخانه لوازم یدکی خودرو به نوعی تعیین می کند؛ ولی عوامل مختلفی وجود دارد که ما شاهد متغیر بودن نرخ های این محصول می باشند، مثلاً کیفیت در آن ها حرف اول را می زند و طبعاً نوع مرغوب، گرانتر است. 

هم چنین نمی توان از بحث مدل آن گذشت و این که به چه صورتی و توسط کدام برندهای تولید می گردند. پس خود کارخانه ها و اسمی که دارند نیز از جمله عوامل تأثیر گذار در قیمت گذاری به شمار می روند. به یاد داشته باشید که مسئله ارائه آن ها هم یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در این حوزه محسوب می شود. 

بی تردید شما اگر آن را به صورت کلی تهیه کنید، خواهید توانست که تخفیف های ویژه ای بگیرید و به این شکل، هزینه ها کاهش پیدا می کند؛ بگذریم که مزیت های دیگری هم دارد. البته عوامل دیگری هم هست که متعدد می باشند. خلاصه این که اگر مشاهده کردید این محصولات نرخ های شان با هم فرق دارد، این موارد را در نظر بگیرید. 

روی هم رفته شلگیرهای خرچنگی هر کدام از خودرو با هم دیگر فرق دارند و تنها برخی از آنان با هم دیگر یکسان می باشند. پس در حین تهیه، به این موضوع دقت کنید. 

کارخانه برتر شلگیر خرچنگی ۴۰۵

کارخانه برتر شلگیر خرچنگی 405شلگیر خرچنگی ۴۰۵ از جانب کارخانه برتر، با استفاده از بهترین مواد اولیه و پیشرفته ترین دستگاه ها ساخته می شود. این محصول که عموماً ما آن را با یک رنگ (مشکی) مشاهده می کنیم، از جمله کاربردی ترین لوازم به شمار می رود. از سویی، آن را کسی که ماشین را می خرد، بایستی به عنوان آپشن جداگانه به دست آورد. 

برای همین موضوع است که ما در این بخش، پافشاری می کنیم که حتماً تولیدات کارخانه های معتبر و خوشنام را تهیه کنید. این گونه دیگر نگرانی ای بابت خراب و یا از کنده شدن محصول نخواهید داشت. در واقع، آن را تولیدی آن را پس از آزمایش های مختلفی که رویش انجام می گیرد، به دست مصرف کننده اصلی می رساند. 

تولیدی همچنین با در نظر گرفتن ویژگی شلگیر صادراتی، آن را ساخته و سپس برای ارسال به کشورهای گوناگونی آماده می کند که اغلب هم همسایگان مان هستند. 

روی هم رفته، شلگیر خرچنگی ایرانی، از سوی همین شرکت سازنده ساخته می گردد. آن چه که برای این سازندگان مهم است و اهمیت دارد، کسب رضایت مصرف کنندگان می باشد و این که بتوانند با جلب مشتری بیشتر، محصولات خود را به عرضه بالایی برسانند. 

معرفی انواع شلگیر خرچنگی ایرانی ممتاز

معرفی انواع شلگیر خرچنگی ایرانی ممتازاگر خواسته باشیم معرفی ای از انواع شلگیر خرچنگی داشته باشیم، می توانیم این محصول را در دو نوع اصلی تقسیم بندی کنیم که عبارت می باشند از: 

۱) شلگیر جلو جلویی: در بیشتر خودروها می بینیم که این گل پخش کن، اندازه ای کوچکتر نسبت به سایر دیگر محصولات مشابه دارد. در نظر داشته باشید که این مقایسه برای دو شلگیر جلویی است و نه نوع عقب ماشین. اما همین کالا هم به دو بخش تقسیم بندی می شود که شامل این ها است: 

  • شلگیر درچه ای در دار: با این نصب آن بهتر می شود به برخی از لوازم جلوبندی ماشین راحت تر دسترسی حاصل کرد. 
  • شلگیر دارای شیارهای افقی: این محصول در حقیقت، نوعی تهویه هم محسوب می شود؛ به دلیل این که جا به جایی هوا را انجام داده و موتور می تواند به این صورت از هوایی که وارد شده، استفاده نماید و خود را خنک کند. 

۲) شلگیر جلو عقبی: این محصول نیز ربطی به گل پخش کن عقب ندارد و تنها در چرخ های جلو به کار برده می شوند و بسیار آن را با آن نوع دیگر، اشتباه می گیرند. 

اما دقت داشته باشید که یک شلگیر ممتاز از بهترین جنس ساخته شده و در همین حال عمر طولانی ای دارد. 

تولید ارزانترین شلگیر خرچنگی پژو پارس

تولید ارزانترین شلگیر خرچنگی پژو پارسهمان طور که گفتیم، تولید شلگیر خرچنگی، برای ماشین های گوناگونی صورت می گیرد. آن ها را همین طور با ارزانترین نرخ ها نیز می شود پیدا کرد. برای مثال اگر در پی تهیه شلگیر خرچنگی پارس هستید، بهتر است که به مرغوب بودن آن توجه داشته باشید. این مسئله سبب می گردد تا شما بتوانید یک کالای خوب و با دوام بیشتر را بخرید. 

برخی به این باورند که نمی توان یک کالای مرغوب را با نرخ های پایینی تهیه کرد؛ ولی همیشه هم این گونه نیست. گاهی می شود از تخفیف های ویژه ای که ارائه دهنده آن می دهد، نهایت بهره را برد و آن را تهیه کرد. این گونه حتی می شود خرید عمده شلگیر را نیز انجام داد که از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است. 

خلاصه این که، روش های تولید چنین محصولاتی شاید در نزد برخی از کارخانه جات، متفاوت باشد؛ ولی عموماً هر یک از آن ها تلاش شان بر این است تا با استفاده از بهترین مواد و متریال، کالایی کاربردی را به دست مشتریان خود برسانند. 

نمایندگی بهترین نوع شلگیر خرچنگی

نمایندگی بهترین نوع شلگیر خرچنگیپیش از این درباره این که بهترین نوع شلگیر خرچنگی چه ویژگی هایی دارد، بحث کردیم و گفتیم که آن چه اهمیت دارد، در نظر گرفتن جنس محصول همین طور استانداردهای ویژه آن می باشد. خوب است بدانید که می توان از این نمایندگی لوازم ایرانی خودرو، نوع مرغوب آن را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. 

به این شکل می شود شلگیر قیمت مناسب را هم تهیه کرد. باز هم پافشاری می کنیم که موضوع کیفیت را در تهیه چنین محصولاتی از یاد نبرید، چون طبعاً نوع مرغوب می تواند سبب شود خودرو شما سالم بماند و حتی از آسیب رسیدن به موتور پیش گیری نماید. 

در هر حال، در حوزه ساخت شلگیرها، آن را در تنوع بالای مدل و ابعاد می سازند که بی تردید برای هر یک از ماشین ها نوع خاصی از این محصول به کار گرفته می شود. هنگامی که از انواع محصولاتی از این دست صحبت می کنیم، بیشتر منظورمان ساختار و چگونگی آن می باشد. 

خریداران شل گیر ایرانی جنس خوب

خریداران شل گیر ایرانی جنس خوبنبهترین شلگیر ایرانی، با جنس خوب تولید می شود. این موضوع کاملاٌ آشکار است. اما خوب است بدانید که گل پخش کن ها نه تنها باعث می شوند که به بدنه و ماشین آسیبی نرسد، بلکه تا اندازه بر ظاهر خودرو هم تأثیر مستقیمی می گذارند. 

حتماً شما هم مشاهده کرده اید که برخی اتفاع صندوق عقب ماشین خود را کاهش می دهند این کار با عریض کردن نمای پشت و استفاده از شلگیرها امکان پذیر می باشد. عموماً به این گونه خودرها اسپرت هم می گویند که در نزد جوانان طرفداران بیشتری دارد؛ هر چند می شود که یک نوع معمولی آن را هم به کار برد. 

خلاصه این که خریداران شلگیر خودرو ارزان نیز قادر هستند که نوع مرغوب آن را به دست آورند. می شود شلگیر خرچنگی پژو و شلگیر خرچنگی سمند و سایر ماشین های دیگر را راحت از جنس عالی و مرغوب تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. 

فروش ویژه شلگیر خرچنگی عمده

فروش ویژه شلگیر خرچنگی عمدهبه صورت عمده ای نیز امکان این وجود دارد که شلگیر خرچنگی را تهیه کرد. این گونه از محصولات را عموماً کسانی که در کار عرضه جزئی و یا تجارت آن به خارج از کشور می باشند، انجام می دهند؛ زیرا به این روش، محصول را ارزان تر به دست آورده می توانند و از جانبی، آن نوعی را که می خواهند، قادر هستند که سفارش دهند. 

در کل، فروش چنین محصولی نیز بر اساس کیفیت و مدل خودروها صورت می گیرد. آن ها را همین طور می شود در وزن های گوناگونی تهیه کرد که شامل موارد زیر می باشند: 

  • شلگیر با وزن ۲۹۴۰۰ گرم 
  • شلگیر با وزن ۶۹۹۳۰ گرم 
  • شلگیر با وزن ۶۹۹۱۵ گرم 
  • شلگیر با وزن ۱۰۰۸۰۰ گرم 
  • شلگیر با وزن ۱۰۷۶۲۵ گرم 
  • و سایر اوزان دیگر 

خرید مستقیم انواع شلگیر خرچنگی مخصوص خودرو داخلی

خرید مستقیم انواع شلگیر خرچنگی مخصوص خودرو داخلی در خودروهای داخلی از انواع شلگیر خرچنگی استفاده می شود که می تواند خرید آن را نیز به شکل مستقیم انجام داد. این گونه از روش تهیه می تواند توام با نرخ های پایین و همین طور به دست آوردن، نوع اصل محصول باشد. 

اما این شلگیر ها به صورت عقب و جلو، چپ و راست عرضه می شوند. این بدان منظور است که شما حتماً به آن نوعی که نیاز دارید، محصول را به دست آورید. همین طور همان گونه که مشاهده کردید، هر یک از این گل پخش کن ها اوزان شان با هم دیگر فرق می کند. 

طبعاً وزن زیاد آن ها سبب می شود تا ماشین نیز سنگین تری شود؛ پس نوع با کیفیت و کم وزن را بایستی انتخاب کنید. 

شلگیر خرچنگی به قیمت کارخانه

شلگیر خرچنگی به قیمت کارخانهشلگیر خرچنگی موارد کاربرد مختلفی دارد. به همین سبب نیز است که از آن به عنوان یکی از لوازم اصلی خودرو نام می برند. این کالا همین طور به زیباتر شدن ماشین هم کمک می کند. 

ولی شاید بپرسید که چه کارهایی از عهده آن بر می آید. در این جا به چند نمونه از کارایی های آن اشاره می کنیم که عبارت می باشند از: 

  • جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل جلوبندی ماشین که موتور نیز در آن موقعیت دارد. 
  • جلوگیری از آسیب رسیدن به بدنه ماشین 
  • پیشگیری از خوردن سنگ و شن ریزه ها به زیر بدنه 
  • پیشگیری از پاشیده شدن گل و لای و کثیف کردن ماشین 
  • جلوگیری از پاشش آب باران، برف و همین طور انواع مایعات شیمیایی 
  • و مزایای گوناگون دیگر 

نحوه تولید شلگیر خرچنگی با کیفیت

نحوه تولید شلگیر خرچنگی با کیفیتدر ساخت شلگیر خرچنگی با کیفیت، از بهترین نوع پلاستیک ها استفاده می کنند. عموماً پلیمرها را به کار می گیرند. بیشتر شاهد این هستیم که نقش پلی اتیلن و پلی پروپیلن در این زمینه زیاد است. 

نحوه تولید هم به شکل می باشد که آن پلیمرها را در داخل قالب های پلاستیکی قرار می دهند. این کار به وسیله تزریق انجام می شود که بهترین روش است. 

در پهلوی این، محصول را تولید کننده با پیچ، خار و یا بست هایی که ساخت است، ارائه می دهد. این ها به نوعی نگهدارنده آن به شمار می روند. 

بالا ترین کیفیت لوازم یدکی خودرو داخلی با قیمت عمده

بالا ترین کیفیت لوازم یدکی خودرو داخلی با قیمت عمده لوازم یدکی خودرو داخلی، وسایل گوناگونی می باشند که در هنگام خراب شدن، سریع می شود جایگزین شان کرد. 

کیفیت این چنین محصولاتی نیز ربط مستقیمی به مواد اولیه ای دارد که در ساخت آن به کار گرفته می شود و هم چنین نوع دستگاهی که توسط آن لوازم تولید می گردند. این گونه است که با بالاترین درجه کیفی می شود این لوازم را تهیه کرد. 

شما می توانید با تماس مستقیم به این مجموعه، با قیمت عمده هر گونه لوازم یدکی ای را که نیاز دارید، به دست آورید. ما بهترین ها را برای تان فراهم می کنیم و آن ار تضمین شده به دست تان می رسانیم. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت روز با کیفیت ترین شل گیر خرچنگی پژو ۴۰۵

قیمت روز شل گیر خرچنگی 405 با توجه به کیفیت ساخت می تواند باعث سود فراوان برای تولید کننده به همراه داشته باشد.شلگیر خرچنگی ماشین یکی از جمله لوازم یدکی و از آپ

دیدگاهتان را بنویسید