فروش لوازم یدکی
خانه / شل گیر هلالی / سایت برتر خرید اینترنتی شل گیر هلالی سمند با قیمت ویژه

سایت برتر خرید اینترنتی شل گیر هلالی سمند با قیمت ویژه

سایت برتر خرید اینترنتی شل گیر هلالی سمند با قیمت ویژه و با کیفیت بالایی محصول را عرضه می کند. شل گیر هلالی سمند یا گل بخش کن قطعه ایی پلاستیکی می باشد که بالای ۴ حلقه لاستیک خودرو نصب می شود و در هنگام حرکت خودرو از پاشیدن مواد روی زمین مانند سنگ، شن، گل و آب به روی بدنه خودرو جلوگیری می کند. این محصولات از بهترین مواد پلاستیک ساخته شده اند و تا چندین سال شما می توانید آن را روی اتومبیل خود داشته باشید.

سایت برتر خرید اینترنتی شل گیر هلالی سمند با قیمت ویژه

سایت فروش شل گیر هلالی با قیمت ارزان

سایت فروش شل گیر هلالی با قیمت ارزانسایت فروش شل گیر هلالی با قیمت ارزان نمونه های مختلف محصول را عرضه می کند. کار اصلی شل گیر جلوگیری از پاشیدن گل و لای و آب های تساعد شده توسط لاستیک ها می باشد. این قطعه نه تنها از بدنه خودرو محافظت می کند و موجب می شود رنگ خودرو نریزد می تواند از اجزای زیر خودرو هم محافظت کند و در هنگام بارندگی از پاشیدن آب به اطراف که مانع دید راننده می شود جلوگیری کند که این به نوبه خودش می تواند از کثیف شدن خودرو هم جلوگیری کند. با توجه به نوع خودرو شل گیر ها هم متفاوت هستند و در هنگام خرید باید گل بخش کن مخصوص خودروی خود را خرید کنیم. به عنوان نمونه شما نمی توانید شل گیر سمند را به پراید متصل کنید. چون طرح، مدل و اندازه شل گیر پراید با سمند فرق می کند. بنابرین به طور کلی از مهم ترین کارایی شل گیر هلالی و دیگر مدل های آن به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • در جاده های خاکی از ایجاد گر و غبار به روی اتومبیل خوداری می کند.
  • شکل ظاهری و نمای خودرو الخصوص قسمت جلویی اتومبیل را زیبا می کند.
  • از رسیدن گل و لای و آب به بدنه اتومبیل جلوگیری می کند.

بهترین عرضه کننده شل گیر هلالی سمند

بهترین عرضه کننده شل گیر هلالی سمندبهترین عرضه کننده شل گیر هلالی سمند باید قادر باشد با کیفیت ترین محصول را با قیمت مناسبی در اختیار مشتری قرار دهد. شل گیر خودرو حالتی نیم دایره دارد که زیر گلگیر و پشت لاستیک نصب می شود و با کمک پیچ یا خار می توان آن را محکم متصل کرد تا در هنگام حرکت خودرو از جای خود برداشته نشود. معمولا شل گیرهایی که برای جلو خودرو استفاده می شوند نسبت به شل گیرهای عقب کوچکتر هستند. همچنین برخی از شل گیرها دارای دریچه ایی هستند تا راننده بتواند به راحتی به قطعات جلو بندی اتومبیل دسترسی پیدا کند. روی این محصولات شیارهایی وجود دارد که باعث می شوند هوا را به راحتی از خود عبور دهند و از گرم شدن موتور خودرو جلوگیری می کنند. 

فروشگاه عمده لوازم یدکی خودرویی

فروشگاه عمده لوازم یدکی خودروییفروشگاه عمده لوازم یدکی خودرویی انواع لوازم خودرو را به صورت عمده و با قیمت درب کارخانه عرضه می کند. قطعات ثابت و متحرک خودرو حدود ۳۰۰۰۰ قطعه می باشد و این نشان دهنده تکنولوژی پیشرفته در تولید انواع خودروها می باشد. این قطعات طوری ساخته شده اند که در شرایط مختلف بتوانند با هم هماهنگ باشند. قطعات داخل خودرو مانند یک کارخانه پیچیده می باشد و تقریبا قطعات تمام خودروها شبیه هم می باشند و می توانند روی عملکرد خودرو موثر باشند به همین دلیل تولید کنندگان سعی می کنند بهترین لوازم و قطعات یدکی را روی خودروهای خود استفاده کنند تا بتوانند کیفیت اتومبیل ها تولید شده را افزایش دهند. امروزه حمل و نقل جزو یکی از ضروریات زندگی ما می باشد به طوری که ما برای خرید مایحتاج زندگی خود باید از وسایل نقلیه عمومی و شخصی استفاده کنیم. وجود قطعات با کیفیت می تواند روی عملکرد خودرو و آلودگی هوا موثر باشد. هر قطعه خودرو عمر خاص خود را دارد. قطعات بدنه خودرو دارای ویژگی های زیر می باشند که باعث شده از سایر قطعات خودرو متمایز شوند:

  1. در شکل ظاهری خودرو نقش مهمی دارند.
  2. در مقابل نور خورشید قرار دارند.
  3. در معرض بارش باران هستند.
  4. در برابر انواع آلودگی های هوا قرار دارند.
  5. سلامت یا خرابی قطعات اتومبیل مانند درب ها، گلگیرها به صورت غیر مستقیم می تواند روی روحیه ی افراد تاثیر گذار باشد.
  6. این قطعات در تصادفات معمولا آسیب می بینند.

عمر مفید قطعات بدنه خودرو به عوامل زیر بستگی دارد:

  • عمر مفید معمولی قطعات
  • صدمه در اثر صدمه و تصادفات
  • زنگ زدگی و پوسیدگی 
  • اگر کیفیت رنگ نا نامطلوب باشد باعث رنگ پریدگی قطعات می شود.

از قطعات بدنه خودرو موارد زیر را می توان نام برد:

  • درب موتور
  • گلگیر جلو
  • گلگیر عقب
  • درب جلو
  • درب عقب
  • درب صندوق
  • درب کاپوت
  • سینی ماشین
  • سپر جلو و عقب
  • رکاب چپ و راست
  • رام زیر رادیاتور
  • دیاق سپر جلو 

شرکت معتبر شل گیر هلالی درجه یک

شرکت معتبر شل گیر هلالی درجه یکشرکت معتبر شل گیر هلالی درجه یک نمونه های مختلف محصول را با کیفیت فوق العاده ایی عرضه می کند. این محصول جزو قطعات کسری تمام خودروها محسوب می شود و تمام خودرو ها چه ارزان قیمت چه گران قیمت از این محصول بهره مند می شوند. معمولا کارخانه های تولید کننده این قطعه را روی خودرو ها نصب می کنند. 

لوازم ارزان یدکی در ایران فروش خوبی دارد چون مشتریان با صرف هزینه کمتری محصول را تهیه می کنند. لوازم خودرو ایرانی سمند مشتریان زیادی در کشور دارد. 

خرید مستقیم انواع شل گیر خودرو

خرید مستقیم انواع شل گیر خودروخرید مستقیم انواع شل گیر خودرو بسیار پر رونق می باشد چون می توان محصول را بدون واسطه تهیه کرد. از انواع شل گیر ها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • شل گیر جلو راست کامل و جلو چپ کامل
  • شل گیر جلو داخل گلگیر عقب چپ
  • شل گیر جلویی داخل گلگیر عقب راست
  • شل گیر عقبی عقب چپ
  • شل گیر عقبی عقب راست

تمام گزینه های بالا که ذکر شد با توجه به مدل و رنگ خودرو با هم فرق می کنند. شل گیر ها وزن سبکی دارند تا در هنگام حرکت خودرو و وزش باد های سنگین دچار آسیب نشوند. این گونه محصولات بدون مواد افزودنی و با مواد پلاستیکی درجه یک ساخته شده اند و تولید کنندگان با دستگاه های مدرن و به روز سعی کرده اند کیفیت محصول خود را روز به روز افزایش دهند. اگر می خواهید همیشه اتومبیل شما تمیز و بدون آلودگی باشد و در روزهای بارانی خودروی شما گلی نشود حتما این شل گیرها را بر روی خودروی خود نصب کنید.

فروشنده اصلی شل گیر هلالی سمند

فروشنده اصلی شل گیر هلالی سمندفروشنده اصلی شل گیر هلالی سمند باید با انواع طرح های این محصول آشنا باشد و بتواند یک جنس مرغوب را در اختیار مشتریان قرار دهد. تولید انواع شل گیر در ایران توسط کارخانه های مختلفی مطابق با پیشرفت فناوری انجام می شود.

سازنده شل گیر هلالی با توجه به نمونه های مختلف خودرو انواع شل گیرها را تولید و روانه بازار می کند. شل گیر ها نسبتا قیمت خوبی دارند و تمام رانندگان می توانند این قطعه را خریداری کنند و روی خودروی خود نصب کنند. کشاورزان و کسانی که برای رفتن به سر کار خود مجبور هستند از جاده های گلی و شنی عبور کنند. باید حتما این قطعه را روی خودروی خود نصب کنند.

ویژگی شل گیر هلالی با کیفیت

ویژگی شل گیر هلالی با کیفیتویژگی شل گیر هلالی با کیفیت شامل موارد زیر می شود:

  • شل گیر درجه یک باید بدون له شدگی باشد.
  • بدون رنگ زدگی باشد.
  • سطحی صاف و بدون ضربه داشته باشد.

معتبرترین فروشنده شل گیر انواع خودرو ها در بازار

معتبرترین فروشنده شل گیر انواع خودرو ها در بازارمعتبر ترین فروشنده شل گیر انواع خودرو ها در بازار باید بتواند بهترین برندها را بدست مشتریان برساند. شل گیر ماشین داخلی با استفاده از بهترین پلاستیک تولید شده است. انواع شل گیر هلالی به صورت مسقیم و غیر مستقیم در بازار عرضه می شود. فروشگاه شل گیر خودرو انواع نمونه های محصول را عرضه می کند. نمایندگی لوازم یدکی این محصول را با قیمت درب کارخانه عرضه می کند. شل گیر ایران خودرو با توجه به نوع اتومبیل در اندازه و مدل های مختلفی در بازار یافت می شود. لوازم خودرو ایرانی از نظر مرغوبیت در سطح خوبی قرار دارند. ارزانترین شل گیر هلالی معمولا به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می شود. 

تجارت عمده انواع شل گیر ماشین ایران خودرو

تجارت عمده انواع شل گیر ماشین ایران خودروتجارت عمده انواع شل گیر ماشین ایران خودرو می تواند بسیار سود آور باشد. فروشنده شل گیر هلالی سعی می کند نمونه های مختلف محصول را با کیفیت بالا عرضه کند. خرید و فروش شل گیر هلالی ارزان بسیار پر رونق می باشد. شل گیر هلالی صادراتی باید از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار داشته باشد. قیمت شل گیر هلالی با توجه به نوع خودرو و شرایط بازار متفاوت می باشد. 

مرکز تولید بهترین شل گیر هلالی در کشور

مرکز تولید بهترین شل گیر هلالی در کشوردر مرکز تولید بهترین شل گیر هلالی در کشور با استفاده از تجهیزات پیشرفته و بهترین مواد اولیه محصولاتی با کیفیت را تولید و روانه بازارها می کند. از مزیت های استفاده از شل گیر خودرو به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • استفاده از این قطعه روی اتومبیل باعث می شود در هنگام حرکت روی سطوح  ناصاف انواع سنگ ریزه ها به داخل قطعات زیر خودرو و ماشین وارد نشود. کسانی که در مناطقی زندگی می کنند که جاده های آن آسفالت نشده باید از این محصول استفاده کنند.
  • این قطعات از ریختن وسایل داخل اتومبیل روی زمین در هنگام برخورد با چاله ها جلوگیری می کنند.
  • این قطعات از ورود مستقیم نور خورشید به قطعات زیر کاپوت و زیر ماشین جلوگیری می کنمد چون نور خورشید ممکن است باعث داغ شدن قطعات خودرو و ایجاد احتراق شود.
  • اگر می خواهید در روزهای بارانی اتومبیل شما کثیف نشود حتما از این قطعات استفاده کنید. هر چه شل گیر سایز بزرگ تری داشته باشد کمتر می تواند از برخورد گل و خاک به ماشین جلوگیری کند. معمولا تولید کنندگان شل گیر های ساده و کوچک را روی اتومبیل ها نصب می کنند. 
  • این وسایل می تواند از ایحاد نور مستقیم خورشید روی لاستیک ها جلوگیری کند تا موجب نشوند لاستیک ها پوسیده شوند. در واقع شل گیر ها به عنوان سایبان برای لاستیک خودرو هستند.

خریدار بدون واسطه لوازم یدکی خودرو سمند

خریدار بدون واسطه لوازم یدکی خودرو سمندخریدار بدون واسطه لوازم یدکی خودرو سمند در بازار زیاد می باشند چون این افراد می خواهند با هزینه کمتری محصول را تهیه کنند. شمع خودرو یکی از قطعات مهم خودرو می باشد که برای روشن کردن موتور خودرو در فرایند احتراق انجام می شود. این قطعه بر روی سرسیلندر که روی موتور قرار دارد نصب می شود. این قطعه اندازه ایی نسبتا کوچک دارد و برای ایجاد اشتعال و هوای داخل سر سیلندر استفاده می شود و از طریق ولتاژ ضعیفی که از باتری خودرو می گیرد روشن می شود. با تولید انواع خودروها، نمونه های مختلفی از شمع ها با توجه به نوع خودرو تولید شده اند.

به طور کلی شمع های خودرو به دو صورت گرم و سرد دسته بندی می شوند که ما در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • شمع گرم: این نمونه شمع ها پایه بلندی دارند و برای اتومبیل هایی مناسب هستند که دمای موتور آن ها پایین می باشد. این محصول به مدت طولانی دما و حرارت را در خود حفظ می کند به خاطر همین باید برای موتورهایی با دمای پایین استفاده شود.
  • شمع سرد: این گونه شمع ها دارای پایه ایی کوتاه هستند و برای موتورهایی که دمای آن ها بالا می باشد استفاده می شود. این نمونه محصولات به سرعت گرما و حرارت را از خود دور می کنند. اگر شمعی حرارت را در خود نگاه دارد باعث ایجاد احتراق می شود به خاطر همین متناسب با موتور این شمع ها را انتخاب می کنند.
  • لنت ترمز: این قطعه جزو سیستم های توقف خودرو می باشد و تاثیر مستقیمی روی ایمنی خودرو دارد. در مواقع ضروری توقف خودرو بسیار مهم و حیاتی می باشد به خاطر همین لنت ها نقش مهمی در جان راننده و سرنشینان دارند و اگر یکی از لنت های خودرو به خوبی کار نکند ممکن است باعث ایجاد خسارت های مالی و جانی شود. به خاطر همین در مواقع خراب بودن لنت ها باید آن ها را تعمیر یا تعویض کرد تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.
  • پلوس: این قطعه نیرو را از دیفرانسیل به چرخ انتقال می دهد.
  •  سیبک فرمان: این قطعه حرکت سیستم فرمان را به چرخ های جلو انتقال می دهد.
  • موتور فن: این قطعه هوای مورد نیاز سیستم تهویه را تامین می کند.
  • کالیپر ترمز: این وسیله وظیفه کاهش سرعت و متوقف کردن خودرو را بر عهده دارد.
  • سوئیچ چراغ قرمز: راننده با کمک این وسیله خودرو را روشن می کند.
  • دیسک ترمز: یک قطعه اساسی و مهم خودرو می باشد. 

از دیگر لوازم یدکی خودرو می توان به فنرها، توپی چرخ، ایربگ، بوستر ترمز، ماهک گیربکس، سر سیلندر، سوپاپ، ترموستات، حسگر چرخ، شاتون، پیستون، انژکتور، موتور برف پاکن، میل سوپاپ و…. اشاره کرد.

لیست قیمت خرید مرغوب ترین لوازم ایرانی خودرو

لیست قیمت خرید مرغوب ترین لوازم ایرانی خودرولیست قیمت خرید مرغوب ترین لوازم ایرانی خودرو بسته به نوع برند، شرایط عرضه و تقاضا متفاوت می باشد. اجزای بدنه خودرو شامل موارد زیر می شود:

  • شیشه ها
  • تزئینات
  • باربند
  • باله
  • باله جلو یا باد شکن
  • باله عقب یا بالچه 
  • پوشش هسته رادیاتور
  • جلو پنجره
  • ظاهر جلو یا عقب خودرو
  • در صندوق 
  • رکاب
  • رینگ
  • قالگاق
  • تایر یا لاستیک 
  • سپر ( سپر یکپارچه و سپر نمایان)
  • ستون
  • سطح امکانات 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید