فروش لوازم یدکی
خانه / شل گیر خرچنگی / فروش عمده شل گیر خرچنگی سمند با کیفیت فوق العاده

فروش عمده شل گیر خرچنگی سمند با کیفیت فوق العاده

فروش عمده شل گیر خرچنگی سمند و سایر خودروها در انواع متعدد که با بهترین کیفیت توسط شرکت های معتبر و ممتاز ایرانی و خارجی ساخته و طراحی شده اند، زیر نظر تجار و سرمایه گذاران بزرگ و کوچک که در تمام نقاط کشور فعالیت دارند با بهترین قیمت پیشنهادی انجام می گیرد.

فروش عمده شل گیر خرچنگی سمند با کیفیت فوق العاده

بهترین مرکز فروش شل گیر خرچنگی سمند درجه یک

بهترین مرکز فروش شل گیر خرچنگی سمند درجه یکاکثر آقایان حساسیت زیادی روی خودروی شخصیشان دارند از همین رو روزهای بارانی و برفی که زمین گلی و کثیف است می تواند برای آنها بسیار ناراحت کننده باشد علت اصلی این امر هم پاشیده شدن گل و لای به لاستیک خودرو و بدنه آن می باشد که ممکن است باعث از بین رفتن رنگ ماشین یا ساییده شدن قسمت های از آن شود.

تولید کنندگان خودرو برای رفع این مشکل و کمک به بالا رفتن ایمنی بدنه ماشین دست به ساخت قطعه ای ساده و ارزان به نام شل گیر زدند که می تواند مانع از ورود گل و لای به قطعات داخلی و بیرونی ماشین شود.

برخی از مهمترین
قطعات خودرو در کشور و توسط بهترین متخصصان داخلی با استفاده از برترین
تکنولوژی روز دنیا طراحی شده که از جمله این قطعات انواع شل گیر خودرو خرچنگی است که با قیمت های ارزان و گران به بازار مصرف عرضه خواهد شد.

بهترین
شرکت های داخلی تولید کننده انواع متنوع قطعات خودرو، که در زمینه ساخت شل
گیرهای پلاستیکی برای محصولات ایران خودرو فعالیت می کند در کلان شهرها
وجود دارند. خط تولید انواع دستگاه های تولید قطعات یدکی در شرکت ها با
آخرین استاندارد های روز دنیا بروز رسانی شده است و همچنین مواد اولیه درجه
یک در ساخت آنها مورد استفاده قرار می گیرد.
نمایندگی لوازم یدکی سمند نیز در تمام کشور کارشناسان و مشاوران زبده ای دارد که می تواند پیشنهادات خوبی برای خرید محصول درجه یک به شما ارائه دهد، این موضوع باعث شده که مشتریان بتوانند محصول مورد نظر خود را براحتی پیدا کنند.

شرکت پخش شل گیر خودرو داخلی

شرکت پخش شل گیر خودرو داخلییکی از بهترین آپشن های خودرو وجود شل گیر است که حالت هلالی این محصول با قابلیت پاششی که دارد مانع از ورود آب، گل و لای و همچنین سنگ ریزه های آسیب زننده به داخل و بدنه زیرین ماشین می شوند. علاوه بر روزهای بارانی، این قطعه یدکی می تواند محافظ خوبی در جاده های آسفالت نشده و ناهموار که پر از شن و ماسه است باشد.

کارخانه لوازم خودرو انواع مختلف شل گیر را برای سمند و سایر ماشین های دیگر تولید می کند. که البته می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • شل گیر عقب راست
  • شل گیر عقب چپ
  • شل گیر خرچنگی جلو چپ
  • شل گیر خرچنگی جلو راست
  • شل گیر هلالی راست

البته هر شل گیر متناسب با نوع و مدل ماشین طراحی شده بنابراین قبل از انتخاب و خرید به دفترچه راهنما مراجعه نمایید. لوازم ایرانی خودرو با کیفیت بسیار خوب و عالی برای سیستم های که توسط شرکت های داخلی ساخته شده اند. لیست قیمت پیشنهادی با توجه به انواع این محصولات نیز بسیار متنوع است.

شرکت های داخلی زیادی سازنده شل گیر خرچنگی هستند که این محصول را با بهترین مواد اولیه تولید کرده و این نکته بسیار مهم است زیرا برخی شرکت ها از ضایعات به عنوان مواد اولیه سازنده شل گیر بهره می برند.

خریدار مستقیم شل گیر خرچنگی

خریدار مستقیم شل گیر خرچنگیشل گیر خوردرو را معمولا بصورت جدا می فروشند کسانی که به خودروهای اسپرت علاقه خاصی دارند می توانند از این محصول استفاده کنند علت اصلی آن هم تاثیر مستقیم این قطعه بر روی ظاهر ماشین است که قسمت عقب را عریض کرده و ارتفاع آن را پایین می آورد. اکثر کسانی که حساسیت زیادی روی ماشین خود دارند از این محصولات ارزان قیمت با قابلیت بالا در محافظت از خودرو بهره می برند.

شل گیر خرچنگی ارزان زیر نظر شرکت های تولید کننده خودرو مانند ایران خودرو و سایپا توزیع و پخش می شود و البته کسانی که در استانهان محروم کشور زندگی می کنند می توانند این محصولات را از راه های ساده تری بدست آورند.

فروشنده اصلی انواع شل گیر خرچنگی ایرانی

فروشنده اصلی انواع شل گیر خرچنگی ایرانیشرکت های ایرانی که در زمینه ساخت و تولید انواع متفاوت شل گیرها و قطعات یدکی ماشین فعالیت می کنند برندهای معروف و شناخته شده ای دارند که آنها را با روش های متفاوتی معرفی می کنند. شل گیر سمند، پراید، پژو و ماشین های دیگر بصورت عمده و جزیی در اختیار خریداران عزیز قرار می گیرد.

قیمت این قطعات براساس مدل ماشین و کیفیت شل گیر با هم متفاوت هستند. هموطنان عزیز که دوست ندارند در روزهای برفی و بارانی قسمت زیرین ماشین شان با مشکلاتی از قبیل رنگ پریدگی و ساییدگی مواجه شود می توانند از شل گیر های خرچنگی که در تمام فروشگاه ها عرضه می شود استفاده کنند.

شل گیر خرچنگی ایرانی کیفیت بالایی نسبت به برخی نمونه های خارجی خود دارد. بهتر است خریداران برای کمک به صنایع داخلی و جلوگیری از خروج ارز از محصولات ایرانی با کیفیت که تولید شرکت های داخلیست استفاده کنند.

خرید شل گیر ایران خودرو اعلا

خرید شل گیر ایران خودرو اعلاشل گیر یا همان گل پخش کن، که شکل ظاهری آن شبیه یک نیم دایره است و بالای لاستیک ماشین نصب می شود، این وسیله قابلیت این را دارد در روزهایی که جاده گلی است و یا آسفالت نیست سنگ ریزه ها و انواع گل و لای را به اطراف بپاشد و اجازه ورود این ضایعات را به بدنه و قسمت های داخلی ماشین ندهد البته یکی از معایب این شل گیرها این است که در جاده های شلوغ ممکن است ماشین های دیگر را کثیف کند که این موضوع برای رانندگان دیگر ناراحت کننده است.

خریدار شل گیر سمند و سایر وسایل نقلیه می توانند محصول مورد نظر خود را از با گارانتی و ضمانت نامه معتبر تهیه نمایند. شل گیر ایران خودرو با بهترین قیمت از طریق مراکز معتبر توزیع می شود. شل گیر ها انواع مختلفی دارند و با کیفیت های بالا و پایین توزیع می شوند پس بهتر است قبل از خرید تحقیقات کمی در زمینه شل گیر مورد نظرتان انجام دهید.

فروشگاه معتبر شل گیر خرچنگی با قیمت خوب

فروشگاه معتبر شل گیر خرچنگی با قیمت خوبسازنده شل گیر خرچنگی ایرانی در داخل کشور این محصولات را با مواد اولیه درجه یک تولید می کند که این مسئله باعث بالا رفتن کیفیت و طول عمر بیشتر این قطعات شده است. جالب است بدانید که شل گیر از جمله زیر مجموعه های گل گیر خودرو می باشد که به دلیل برخورد مستقیم با گل و لای و مواد ریز شن و ماسه تخریب و خراب می شود اما به راحتی قابل تعویض است. شل گیر و سایر قطعات مورد نیاز سمند، پراید، پژو، دنا و سایر ماشین های تولید داخل توسط این شرکت ها با فناوری و استانداردهای روز دنیا تولید می شود.

عرضه شل گیر خرچنگی عمده خودرو با بهترین قیمت انجام می شود، اگر بصورت عمده می خواهید خرید کنید قیمت شل گیر خرچنگی و سایر دیگر مدل های آن بسیار مناسب تر و حساب می شود. سعی کنید در هنگام خرید علاوه بر کیفیت و برند محصول به اینکه کجا کالای مورد نظرتان را خریداری می کنید نیز توجه کنید تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

آشنایی با مرغوب ترین لوازم یدکی سمند

آشنایی با مرغوب ترین لوازم یدکی سمندخب در ابتدا خوب است کمی با خودرو سمند آشنا شویم. سمند به خودروی ملی نیز شهرت دارد و به کشورهای بزرگ جهان اول از جمله روسیه که خود از سازندگان برتر خودرو می باشد صادر می شود و هم اتفاقا با استقبال و رضایت مشتریان مواجه شده است.

علاوه بر روسیه کشورهای اروپایی و آمریکایی دیگری از جمله ونزوئلا، اوکراین، لبنان، عراق و سایر کشورهای منطقه نیز این مدل را بسیار پسندیده اند. سمند ملی، سمند سورن و سایر مدل های سمند به همراه قطعات اصلی یدکیشان صادر می شوند. از جمله قطعات صادراتی سمند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شل گیر خودرو داخلی سمند
  • بوش و پیستون سمند
  • سرسیلندر
  • سنسور دریچه گاز
  • دسته موتور ورسی
  • سیم کلاچ کوتاه
  • آینه تاشو راهنما

تمام لوازم ذکر شده به همراه سایر قطعات با مرغوبترین کیفیت ساخته می شوند و در دسته محصولات صادراتی قرار خواهند گرفت. صادرات سمند به بازار های جهانی می تواند گامی مثبت در جهت توسعه و پیشرفت صنعت خودرو سازی در داخل کشور باشد. خودرو سازان و کسانی که در این صنعت فعالیت می کنند باید با بالا بردن کیفیت محصولات خود رقبای خارجی را از میدان به در کنند و چرخه اقتصاد کشور را قوی تر نمایند.

صادرات ارزان لوازم خودرو تولید داخل

صادرات ارزان لوازم خودرو تولید داخلعراق، لبنان، هند و برخی از کشورهای منطقه که به ماشین های ایرانی علاقه دارند و وارد کننده خودرو ایرانی می باشند لوازم جانبی آن را نیز تهیه می کنند. لوازم یدکی خودرو از جمله اجزای جدا نشدی این کالاست که باید با خودرو فروخته شود. صادرات بهترین شل گیر خرچنگی به کشورهای حاشیه خلیج فارس و سایر کشورهای منطقه با توجه به مدل خودرو صادر شده و قطعات یدکی آن انجام می شود و این خود می تواند ارز آوری بسیار خوب و زیاد همچنین سود کلانی برای شرکت های سازنده خودرو ایرانی به همراه داشته باشد. فروش ارزان انواع لوازم یدکی خودرو بصورت عمده انجام می شود و تجاری و کسبه که قصد صادرات دارند می تواند کالای مورد نظر خود را با کیفیت عالی و جنس مرغوب و همچنین ضمانت نامه معتبر تهیه نمایند.

عرضه کننده مستقیم انواع شل گیر خرچنگی ماشین

عرضه کننده مستقیم انواع شل گیر خرچنگی ماشینتکنولوژی این روزها کار را برای خریداران و فروشندگان آسان کرده است. اکثر تجاری که به شهرهای دیگر دسترسی ندارند می توانند با یک سایت اینترنتی یا پیج اینستاگام محصولات خود را عرضه کنند. از طرفی خریداران هم که در شهرها و استانهای محروم کشور مانند سیستان و بلوچستان زندگی می کنند می توانند محصول مورد نظر خود را با ویژگی ها و مشخصات دلخواهشان از این راه ها بدست آورند.

یکی از بهترین قطعات یدکی خودرو که طرفداران زیادی دارد شل گیر است که در قسمت زیرین ماشین و برای پاشیدن گل و لای به اطراف نصب می شود. لیست قیمت های پیشنهادی عرضه شل گیر خودرو متناسب با مدل ماشینتان توسط شرکت سازنده تعیین می گردد، با بالا بردن سطح اطلاعاتتان می توانید شناخت کافی در مورد کالای خود بدست آورید.

مراکز فروش انواع شل گیر خودرو اعلا

مراکز فروش انواع شل گیر خودرو اعلامعمولا تمام افرادی که خودرو شخصی دارند به دنبال خرید لوازم با کیفیت برای آن هستند زیرا علاوه بر طول عمر بالا می تواند بازدهی خوبی نیز داشته باشد، البته این روزها و با پایین و بالا رفتن قیمت ارز نرخ خیلی از محصولات هم متاسفانه بالا رفته و همین امر باعث شده که اکثر متقاضیان به دنبال محصولی باشند که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت مطلوبی نیز داشته باشد که خوشبختانه برخی از شل گیر ها با برند های داخلی و خارجی این خصوصیات را دارا می باشند. پس بهتر است هر کس با توجه به نیازش تحقیقات پایه ای انجام دهد و کیفیت محصولات داخلی را با همتایان خارجیش مقایسه کند. شل گیر انواع خودرو در برندهای متفاوت عرضه می شود.

ویژگی لوازم خودرو سمند صادراتی

ویژگی لوازم خودرو سمند صادراتیسمند چند سالی است که جای پیکان را گرفته است و در حال حاضر به عنوان خودروی ملی شناخته می شود. تولید سمند بیشتر به منظور برطرف کردن ضعف های پیکان از جمله مصرف بالای بنزین، فضای داخلی تنگ و نشیمنگاه ناراحت، ظاهر از مد افتاده و ایمنی بسیار پایین انجام گرفت. در حال حاضر سمند علاقه مندان زیادی دارد و به کشورهایی مانند ونزوئلا، عراق، لبنان و غیره صادر می شود. سمند در سه مدل تولید می شود:

  • مدل پایه EL
  • مدل STD
  • مدل LX

این مدل ها براساس نوع موتور و گیربکسهای آن طبقه بندی شده است. روسیه نیز یکی از کشورهای هدف است که فروش سمند صادراتی در این کشور با استقبال خوبی روبرو شده است. از ویژگی های مهم و مثبت لوازم خودرو سمند می توان به:

  • قدرت موتور
  • مصرف سوخت استاندارد و پایین
  • صندوق عقب بزرگ و جادار
  • قطعات یدکی ارزان قیمت
  • طول عمر بالای قطعات
  • ایمنی بالا

برترین تولید کننده شل گیر خودرو سمند

برترین تولید کننده شل گیر خودرو سمندشرکت های زیادی در داخل و خارج کشور انواع مختلف قطعات یدکی خودرو را تولید می کنند. البته واردات قطعات یدکی ماشین های مدرن که از کشورهای اورپایی به ایران صادر می شوند هم توسط شرکت های بازرگانی انجام می گیرد.

متاسفانه با اعمال تحریم های ظالمانه که آمریکا و هم دستانش زیر آن را امضا کرده اند کار واردات برای اکثر شرکت های وارداتی بسیار سخت شده است، اما باز هم تولید کنندگان داخلی تلاش خود را می کنند که نیاز داخل را به طور کامل رفع نمایند. تولید شل گیر ماشین نیز در دستور کار این شرکت ها قرار دارد.

بالا بردن کیفیت قطعات یدکی تولید داخل کار را برای رقبای خارجی سخت خواهد کرد این مسئله باعث می شود که شناخت مردم از محصولات داخلی بالا رفته و رقابت در بازار باعث افزایش سطح کیفی کالا ها شود. فروشگاه شل گیر خودرو این محصولات را در انواع دلخواه با قیمت های ارزان و گران عرضه می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده و اینترنتی شل گیر خرچنگی جنس خوب

این شلگیرها(گل پخش کن ها ) در بسته بندی آن ها کاملاً استاندارد شده و سپس در کارتن های مختلف قرار داده می شوند. دسترسی به مشتریانی که حتی پس از بررسی و بررسی محص

دیدگاهتان را بنویسید