فروش لوازم یدکی
خانه / فلاپ گوشه سپر / سایت معتبر خرید فلاپ گوشه سپر به صورت آنلاین و ارزان

سایت معتبر خرید فلاپ گوشه سپر به صورت آنلاین و ارزان

مشخصات و کارایی فلاپ گوشه سپر یا دیفیوز خودرو که در قسمت زیر  سپر نصب می‌شود، بیشترین کارایش کم کردن فشارهای ناشی از برخورد با دست اندازهای جاده‌ای است. فلاپ سپر خودرو، جزئی از جلوبندی اتومبیل محسوب می شود و همین موضوع بیانگر اهمیت و تاثیر فلاپ سپر خودرو بر روی کنترل و هندلینگ اتومبیل است. این محصول شامل اجزای مختلفی از فلاپ های یک خودرو می باشند که می توانند در بخش عقب و جلو خودرو متصل شوند. سایت معتبر خرید فلاپ گوشه سپر آنلاین و ارزان همان سایت های خود شرکت تولیدی است که مطالب و توضیحات درمورد فروش محصولشان و ویژگی های آنو قیمت فلاپ گوشه سپر را به مشتریان ارائه می دهند. 

سایت معتبر خرید فلاپ گوشه سپر به صورت آنلاین و ارزان

بزرگترین بازار خرید فلاپ گوشه سپر خودرو با کیفیت

بزرگترین بازار خرید فلاپ گوشه سپر خودرو با کیفیتمشتریان در خرید سپر با کیفیت باید مواردی که در مورد ساخت محصول است را در نظر بگیرند تا انتخاب خوب و محصول خوب خرید کنند: 

  • سازگاری با رنگ بدنه خودرو (دقیقا همان رنگ اصلی) 
  • بررسی انواع تست‌ها و رعایت استاندارد‌های خودرو ساز بر روی مقاومت رنگ 
  • پایداری رنگ بر روی سپر به خاطر اضافه کردن مکمل های ویژه به رنگ و مواد اولیه 
  • به کار گیری مواد اولیه با کیفیت در تولید سپر که منجر به مقاوم شدن رنگ 
  • استفاده از دستگا‌های تزریق پلاستیک با تکنولوژی بالا 

مرکز عرضه کننده فلاپ گوشه سپر جلو

مرکز عرضه کننده فلاپ گوشه سپر جلودر زمان افزایش سرعت خودرو و در سرعت‌های بالا در قسمت زیرین خودرو فشار هوای زیادی ایجاد می شود، که این فشار باعث می‌شود که پشت خودرو یا در اصل عقب خودرو به جهت بالا اعمال فشار کند که دقیقا همینجاست که خودرو  کنترل اولیه و پایدار بودن خود را از دست می‌دهد و قسمت  پشتی و عقب خودرو  در جهت فشار هوا به سمت بالا می‌رود و باعث عدم پایداری اولیه در سرعت‌های بالا و یا سر پیچ‌های تند می‌شود. 

در این جا به ضروری بودن فلاپ گوشه سپر خودرو پی می بریم. این محصول یکی از اجزای آیرودینامیکی خودرو می‌باشد که در قسمت عقب و جلو خودرو و زیر سپر عقبو جلو نصب می‌شود. این قطعه به جریان هوای زیر خودرو سرعت بیشتری می‌دهد و باعث افزایش انرژی بیشتری می شود. مرکز عرضه و تولید این محصول کارخانجات تولید لوازم یدکی هستند که عرضه کننده فلاپ گوشه سپر جلو و عقب و دیگر سپر ها محسوب می شوند.

فروشندگان ویژه فلاپ گوشه سپر سمند

فروشندگان ویژه فلاپ گوشه سپر سمندیکی از این قطعات پلاستیکی خودرو سمند فلاپ گوشه سپر خودرو است که بیشترین آسیب در هنگام تصادف به آن وارد می‌شود بنابراین گوشه سپر خودرو نقش مهمی در حافظت از خودرو را بر عهده دارد و انتخاب و خرید  این محصول مناسب می‌تواند به میزان قابل توجهی فشار‌های وارد شده در هنگام تصادف را دفع کند و از آسیب‌های احتمالی به بدنه جلوگیری کند. 

امروزه در طراحی گوشه سپر سمند برای خودروهای مدرن از ترکیب مواد پلاستیکی خاص مانند پلی کربنات،آکریلونیتریل بوتادین استایرن و پلی‌پروپیلن استفاده می‌شود. همچنین از پوشش‌های پلاستیکی برای تقویت قسمت‌های استیل، فلزی، آلومینیومی این نمونه استفاده می‌شود. 

فروشندگان از نظر این که در تولید فلاپ گوشه سپر مدرن هستند فروشندگان ویژه این محصول به شمار می آیند. از ویزگی های سپر خودرو سمند یا دیگر خودرو های مدرن این موارد است: 

  • طراحی آیرودینامیک 
  • سبک وزن 
  • طراحی زیبا و کاربردی 
  • قدرت جذب و یا دفع ضربه وارد شده 
  • محافظت از عابر پیاده 

معتبرترین مرجع لوازم یدکی خودرو

معتبرترین مرجع لوازم یدکی خودرواول از همه  چیز در خرید لوازم یدکی چیزی که باید مشتری در ذهن داشته باشد مرجع خرید لوازم یدکی است که معتبرو محصولاتش بهترین لوازم خودرو باشد. خودروسازی یکی از صنایع بزرگ در سراسر جهان محسوب می‌شود که کارخانجات بزرگی در آن فعالیت می‌کنند و محصولات خود را به سراسر جهان ارسال می‌نمایند. 

محصولات هر یک از کارخانجات خودروسازی از کیفیت، خدمات و قیمتی متفاوتی برخوردار است که با توجه به امکانات آن، هزینه متفاوتی دارند. از طرفی لوازم یدکی با عملکرد خودرو رابطه مستقیمی دارد و بسیاری از کارخانجات خودروسازی پس از تولید محصولات‌شان، لوازم یدکی خودرو نیز تولید می‌کنند تا خودروهای در صورت خرابی یا تصادف بتوانند با تعویض قطعات به عملکرد خود ادامه دهند. 

کشور آلمان یکی از اولین کشورهایی است که در زمینه خودروسازی فعالیت می‌کند ومرکز اصلی عرضه و فروش لوازم خودرو به کشور های ایران و دیگر کشور هاست که محصولات آن از کیفیت و اهمیت بالایی برخوردار هستند و در اقصی نقاط دنیا طرفداران مخصوصی دارد. خودروسازی بنز، بی ام و، پورشه، آئودی و فولکس‌ واگن از معروف‌ترین کارخانجات خودروسازی آلمانی شناخته می‌شوند که علاوه بر تولید خودرو لوازم یدکی نیز صادر می‌کنند. 

جدول و چارت قیمتی فلاپ گوشه سپر

جدول و چارت قیمتی فلاپ گوشه سپرجدول چارت قیمتی فلاپ گوشه سپر در سایت های شرکت موجود است که مشتریان با مطالعه مطالب سایت می توانند از قیمت ها اطلاع داشته باشند. فلاپ خودرو نیز مانند سپر جزئی از جلوبندی یک اتومبیل به حساب می‌رود، همین امر نشان دهنده تاثیر فرم فلاپ خودرو، بر روی هند لینگ و کنترل اتومبیل است. فرم بدنه فلاپ‌های نصب شده به زیر سپر اتومبیل‌ها معمولا شیار‌هایی دارند که این موضوع به دلیل روان‌تر کردن جریان هوا از زیر اتومبیل است؛ فلاپ نصب شده بر روی خودرو با استفاده از شیار‌ها و خطوط بدنه خود، باعث بالا رفتن چسبندگی اتومبیل می‌شود که همین امر باعث می‌شود کنترل و هدایت اتومبیل در سرعت‌های بالا آسان‌تر شود. به دلیل فرم منحصر به فرد فلاپ خودرو، ترمیم و صافکاری این قطعات می‌بایست توسط متخصص انجام بپذیرد تا مشکلی در هندلینگ اتومبیل بوجود نیاید. این کار زمانی که فلاپ اسیب دیده باشد توسط صافکاری ترمیم می شود. 

فروش لوازم خودرو سمند با قیمت مقرون به صرفه

فروش لوازم خودرو سمند با قیمت مقرون به صرفهاز انواع لوازم یدکی خودرو سمند می توان این موارد اشاره کرد: 

  • سیستم کنترل مرکزی 
  • سپر جلو و عقب سمند 
  • صفحه کلاچ سمند 
  • شمع سوزنی 
  • چراغ های جلو و عقب 
  • لنت ترمز جلو و عقب 
  • فیلتر روغن 
  • آینه جلو پنجره و بغل 
  • درب جانبی 
  • سیستم چراغ شویی 

فروش لوازم یدکی و عرضه لوازم خودرو سمند و دیگر خودرو ها از درب کارخانه و تولیدی ها با صرفه تر از فروشگاه ها است. خودرو سمند جز خودرو های ایرانی ها است پس لوازم مصرفی این خودرو جز لوازم خودرو ایرانی محسوب می شود. 

سایت عمده فروشی فلاپ گوشه سپر اعلا

سایت عمده فروشی فلاپ گوشه سپر اعلافلاپ گوشه سپر خودرو قطعه اضافی است که به سپر خودرو نصب می‌شود، و نقش مهمی در بالا بردن قدرت مقاومت سپر اتومبیل و همچنین آیرودینامیک خودرو دارد. برخی از کمپانی‌های خودروسازی فلاپ یا همان دیفیوزر را به صورت فابریک بر روی اتومبیل نصب می‌کنند و برخی دیگر نیز به عنوان یک آپشن اضافه برای خودرو‌های خود قابل سفارش می‌کنند. 

سپر خودرو‌ها قطعاتی هستند که در تصادفات از رسیدن نیروی ضربات به کابین خودرو جلوگیری می‌کنند و نقش محافظتی دارند؛ همین موضوع باعث شده است سپر و قطعات اضافی آن همیشه در معرض ضربات و فشار‌‌های ناشی از برخورد اتومبیل با اجسام دیگر باشند. 

یکی از وظایف این محصول نصب شده بر روی سپر نیز محافظت از ناحیه زیر خودرو در برابر ضربات و فشار‌های ناشی از برخودر اتومبیل با اجسام دیگر است. در بسیاری از موارد فلاپ نصب شده به زیر سپر یک اتومبیل، فشار‌ها و ضربات ناشی از برخورد خودرو با دست‌انداز‌های جاده‌ای را به شدت کاهش می‌دهد که همین موضوع یکی دلایل محبوب بودن این قطعه اضافی است. سایت های عمده فروشی فلاپ گوشه سپر ایرانی این محصول را به صورت عمده و با بهترین کیفیت و اعلا به مشتریان عرضه می کنند.

مرکز اصلی خرید مستقیم لوازم خودرو ایرانی مرغوب

مرکز اصلی خرید مستقیم لوازم خودرو ایرانی مرغوبلوازم یدکی‌های تقلبی معمولا از لوازم یدکی اصل و اورجینال ارزان‌تر هستند اما کیفیت و کارایی بالایی ندارند و همین‌طور می‌توانند به خودرو آسیب بزنند. لوازم یدکی هر خودرو در فروشگاه‌های مخصوصی عرضه می‌شود و همین‌طور باید توسط تعمیرکاری که به اجزا و قطعات موتوری، بدنه، جلوبندی و گیربکس هر مدل از خودرو تسلط دارد تعویض و یا تعمیرمی شود. چون بسیاری از لوازم یدکی هر چند اصل هستند اما در صورت نصب نامناسب دوباره آسیب می‌بینند.  خودرو مانند هر وسیله دیگری ممکن است به دلایل مختلفی اعم از خرابی،  تصادف، ضربه و مشکلات فنی دچار آسیب و خرابی شود؛ طوری‌که قطعات آن نیاز به تعویض و تعمیر نیاز داشته باشند.  لوازم یدکی به قطعات و لوازمی گفته می‌شود که در زمان خرابی قطعات اصلی خودرو جایگزین آن‌ها می‌شود تا خودرو بتواند به فعالیت خود ادامه دهد. 

لوازم یدکی راباید از مراکز اصلی لوازم خودرو ایرانی مرغوب خریداری کرد زیرا لوازم یدکی خودرو  باید متناسب با نوع و مدل خودرو باشد و همین‌طور مخصوص کارخانه یا زیر مجموعه‌های همان کارخانه خودروسازی باشند؛ چرا که با توجه به اهمیت لوازم یدکی، بسیاری از مجموعه‌ها لوازم یدکی جعلی و تقلبی تولید می‌کنند که معمولا استفاده از این لوازم یدکی‌ها نه تنها باعث بهبود عملکرد خودرو نمی‌شود بلکه در کارکرد دیگر قطعات نیز تاثیر مخربی می‌گذارد. پس خرید این محصول از کارخانه معتبر مهم است. 

ارائه بهترین فلاپ گوشه سپر پارس

ارائه بهترین فلاپ گوشه سپر پارساز ویژگی های فلاپ گوشه سپر به رنگ این فلاپ ها که شامل رنگ گوشه سپر عقب و جلو ودیفیوزر و لبه سپر که به رنگ خام می باشد و لازم است که  به رنگ مورد نظر تغیر رنگ پیدا کند. بعد از رنگ دیگر ویژگی این محصول مدل سپر است که در وسایل نقلیه مدرن سپر جلو یک جزء جدایی ناپذیر از فستیو خودرو است و در ترکیب با مشبک و چراغ جلو (صورت ) وسیله نقلیه شکل می گیرد. 

در اولین تولید خودرو به جای سپر از ضربه گیرها، میله های فلزی مفید بود که از جلو و عقب وسایل نقلیه بود که بعد ها این براکت ها یا گوشه سپر ها گسترش یافت و به عنوان پیشرفت در طراحی خودرو، بامپرها به بدن یکپارچه شده و بیشتر از ویژگی یک ظاهر طراحی شده از یک وسیله حفاظتی تبدیل شد. لوازم خودرو پارس نیز از لوازم ایرانی محسوب می شود.ارائه  دهنده بهترین فلاپ گوشه پارس کارخانجات لوازم یدکی خودرو پارس می باشد. 

فروشنده لوازم یدکی خودرو داخلی در سراسر ایران

فروشنده لوازم یدکی خودرو داخلی در سراسر ایرانفروشگاه لوازم خودرو در سطح کشور ایران وشهرهایش بیشتر است که فروشنده لوازم یدکی خودرو در این فروشگاه ها به عرضه این محصول می پردازند. فروشنده این محصول هم میتواند به عرضه داخلی در سراسر ایران پرداخته و هم می تواند این نمونه از محصولاتش را به کشور های خارجی صادر کند. فروشنده باید اطمینان لازم را با توضیحات خود به مشتران بدهد و رضایت مشتری را جلب کند که فروشندگان لوازم یدکی داخلی با استفاده از قطعات اصلی و مورد تایید شركت خودروساز، ضامن سلامت خودرو و سرنشینان آن را تضمین می کنند، لذا دقت مشتریان در مورد موارد ذیل ضروری است: 

  • کیفیت مناسب تولید 
  • دقت در بسته بندی محصول 
  • نصب هولوگرام شرکت توزیع کننده 

خریدار عمده فلاپ گوشه سپر به قیمت تولیدی

خریدار عمده فلاپ گوشه سپر به قیمت تولیدی فلاپ ها از مواد اولیه ی مختلفی ساخته می‌شوند که گران ترین آنها الیاف کربن است. الیاف کربن چندین برابر فولاد مقاومت دارد. ولی چندین برابر سبک‌تر از فولاد و مواد پلاستیکی است. اما به خاطر همین گرانی در الیاف کربن و مقرون به صرفه نبودن آن،  دیفیوز های کامپوزیتی و پلیمری یا فلاپ گوشه سپر چپ هم در خودروها به کار گرفته می شوند. 

پس این نوع سپر گوشه ها گرانترین هستند. خریدار عمده فلاپ گوشه سپریا نمایندگی ها این محصول را به قیمت تولیدی از کارخانه لوازم یدکی خورو تهیه می کنئد و در بازار های فروش لوازم یدکی به صورت عمده و تکی به مشتریان عرضه می کند. برای خرید هم باید به کیفیت محصول و هم قیمت آن از لحاظ باصرفه بودن توجه کرد. فرق قیمت در بین افلاپ گوشه سپر در جنس آن است که سپر‌های پلاستیکی در مقایسه با سپر‌های فـایبر گلاس و فلزی آبکاری شده بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند دلیل این هم ارزان بودن مواد اولیه و همچنین ساده بودن فرآیند تولید آن است. 

پخش کلی انواع فلاپ گوشه سپر در بازار

پخش کلی انواع فلاپ گوشه سپر در بازارفلاپ سپر یا دیفیوز خودرو که یک قطعه و قسمت پلاستیکی است بر روی سپر نصب می‌شود؛ که در مقاومت سپر و افزایش قدرت و آیرودینامیک بودن آن نقش بسزایی را ایفا می کند. آیرودینامیک بودن بدین معناست که با انحنا دادن گوشه‌ های بدنه درسه جانب و سه جهت خودرو در هنگام طراحی اجازه می‌دهند؛ که خودرو کمترین برخورد را با هوا داشته باشد و بتواند شتاب و سرعت خوبی بگیرد. 

البته این انحنا ها در میزان مصرف سوخت و کاهش آلایندگی نیز موثر خواهد بود. ما یکی از عملکردهای فلاپ سپر محافظت از قسمت زیرین اتومبیل در برابر برخورد خودرو و درتصادفات است. معمولا فلاپ هایی که در زیر سپر خودرو نصب می شوند، دارای شیار هایی هستند. 

این طراحی به منظور روان تر کردن و ساده‌تر کردن جریان هوا در زیر خودرو است. وجود همین شیار ها و خطوط روی بدنه فلاپ باعث بالا رفتن چسبندگی در اتومبیل است که سبب کنترل بهتر و بیشتر اتومبیل در سرعت های بالا خواهد شد. پخش کلی به صورت عمده انواع فلاپ گوشه سپر از درب کارخانه ها یا تولیدی ها صورت می گیرد. از انواع فلاپ گوشه سپر مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • فلاپ  گوشه سپر جلو و عقب 
  • فلاپ گوشه سپر راست و چپ 
  • فلاپ گوشه سپر سمند
  • فلاپ گوشه سپر پارس
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

مطلب پیشنهادی

ارائه دهنده چارت قیمت ارزانترین فلاپ گوشه سپر در ایران

فلاپ سپر که با نام دیفیوز هم شناخته می شود قطعه هایی هستند که از لوازم جانبی خودرو محسوب شده که می توانند به سپر جلو و عقب متصل شوند. هر ماشین دارای فلاپ مخصوصی

دیدگاهتان را بنویسید