فروش لوازم یدکی
خانه / سپر جلو / لیست آخرین قیمت انواع سپر خودرو های ایرانی در بازار

لیست آخرین قیمت انواع سپر خودرو های ایرانی در بازار

سپر در واقع قسمتی از بدنه یک خودرو را تشکیل می دهد که در قسمت جلو و عقب خودرو قرار دارد. علت اینکه در خودرو از سپر استفاده می شود ایجاد ایمنی بیشتر و عدم صدمه به خودرو می باشد. البته سپر همیشه نقش حفاظتی را به خوبی انجام نمی‌دهد و اغلب در تصادف هایی که در سرعتهای بالا پیش می آیند سپر نمی تواند خودرو را از ضربه و خسارت مصون نگه دارد. ولی در هر صورت وجود آن برای کاهش خسارات ضروری به نظر می رسد. سپر خودرو جز آپشن های خودرو نبوده و در بسیاری از کشورها قرار دادن و نصب آن در خودرو ضروری است. سپرها از چه موادی ساخته می شوند؟ تنوع سپر در ماشین های ایرانی به چه شکل است؟ برای خرید عمده سپر مرغوب و بادوام باید به کجا مراجعه کرد؟ قیمت انواع سپر در بازار ایران به چه شکل است؟برای یافتن جواب پرسش های دیگر و کسب اطلاعات بیشتر در مورد سپر در ادامه این متن ما را همراهی کنید.

لیست آخرین قیمت انواع سپر خودرو های ایرانی در بازار

فروش بهترین نوع سپر ایرانی خودرو

فروش بهترین نوع سپر ایرانی خودرو

اکثر مشتریان آشنایی بسیار کمی با برند ها و سازنده های انواع سپر خودرو در ایران دارند و همیشه خواهان خرید نمونه های فابریک و اصلی سپر برای خودرو خود هستند منتها نمی‌دانند که سازنده سپر های فابریک چه شرکت هایی هستند و در بین انواع برندهای مختلف قدرت انتخاب خود را از دست می‌دهند.

 شرکت های سازنده خودرو در ایران، قطعات مورد نیاز خود برای تولید خودرو را از کارخانه ها و کارگاه های قطعه سازی مختلف تهیه می کنند. این شرکت‌ها در واقع کار مونتاژ خودرو را انجام می‌دهند.

 شما به عنوان یک ملک خودرو که به سپر نیاز دارید برای این که بتوانید سپر فابریک مورد نظر خود را پیدا کنید با انبوهی از کارخانه های تولید کننده سپر خودرو مواجه می شوید. کیفیت و نوع ماده سازنده این سپر ها ممکن است از کارخانه ای به کارخانه دیگر متفاوت باشد و در نتیجه قیمت آنها نیز نوسانات زیادی دارد.

 گاهی بالا بودن قیمت به علت استفاده از مواد اولیه خوب است و گاهی بالا بودن قیمت آن به علت مشخصی نیست و در واقع نوعی گران فروشی و نبود قطعه در بازار مسبب بالا بودن قیمت آن شده است.

 گاهی به سبب این که یک کارخانه تولید کننده سپر مستقیماً با خودروسازهای بزرگ در این ارتباط است و قطعات خود را به آنها می فروشد قیمت سپر های خود را بالا می برد. در حالی که ممکن است یک کارخانه قطعه ساز دیگر کیفیت محصول بسیار بالاتری از این کارخانه داشته باشد ولی به علت این که با کارخانه های خودرو سازی به هر علتی در ارتباط نیست نمی تواند محصول خود را به خوبی بفروشد.

پیشنهاد ما به شما برای خرید عمده بهترین سپر خودرو، پیدا کردن مرکز فروش بهترین نوع سپر است. با شناخت و اطلاع از چنین مرکزی همه دغدغه های شما در زمینه کیفیت و قیمت سپر به پایان می رسد.

برترین مرکز خرید سپر عقب خودرو سمند

برترین مرکز خرید سپر عقب خودرو سمندچنانچه دارای خودرو سمند هستید و به هر دلیلی سپر عقب خودرو شما آسیب دیده است با توجه به این که سپر در سلامت خودرو و حفاظت از آن در برابر تصادف نقش مهمی را ایفا می کند نیاز دارید که در اسرع وقت نسبت به تهیه سپر عقب خودرو اقدام نمایید.

 اما هر سپری نمی تواند تامین کننده نیاز شما به این قطعه باشد. کیفیت سپر که در واقع بیانگر مرغوبیت مواد اولیه تشکیل دهنده آن است از اهمیت ویژه ای برخوردار است. علاوه بر این، اولین چیزی که با مشاهده سپر می‌توان در مورد کیفیت و مرغوبیت آن تصمیم گرفت. کیفیت رنگ و میزان رنگ پذیری سپر خودرو می باشد. یک سپر عقب خودرو سمند باید به طور خلاصه دارای مشخصات زیر باشد:

  • مقاومت بالای بدنه در برابر انواع شرایط جوی از جمله گرمای تابستان و یخبندان زمستان 
  • میزان چسبندگی بالای رنگ به بدنه سپر با توجه به اینکه رنگ آمیزی سپر در کارخانه های تولید کننده آن به صورت رنگ آمیزی کوره ای می باشد. 
  • مقاومت رنگ در برابر شستشو با مواد شوینده  
  • هرچند سنگینی سپر نشان دهنده کیفیت آن نیست اما با توجه به اینکه سپر از مواد پلی اتیلنی یا پلاستیکی ساخته شده است و هر چه این تراکم پلی اتیلن بیشتر باشد نشان از مقاومت بالای آن است بنابراین سنگین بودن سپر می تواند نشان دهنده کیفیت بالای آن باشد. 
  • هماهنگ بودن رنگ و درخشندگی و براقی سپر 
  • داشتن گارانتی و ضمانت نامه
  • داشتن تنوع رنگ و به خصوص امکان سفارش رنگ های اختصاصی برای تهیه سپر عقب خودرو سمند اطلاع از یک مرکز خرید سپر امری ضروری است.

با اطلاع از برترین مرکز خرید سپر عقب خودرو سمند می توانید سپر رنگی سمند را با کیفیت عالی و با قدرت رنگ پذیری بالا انتخاب نمایید و در حفاظت خودرو خود از عوامل آسیب زننده به آن نقش موثری داشته باشید. 

فروشنده اصلی سپر جلو پژو پارس

فروشنده اصلی سپر جلو پژو پارس

قطعه سازان زیادی در زمینه تولید و ساخت سپر جلو خودرو پارس در ایران فعالیت می کنند. هر چند همه آنها ادعای بالا بودن کیفیت محصول خود را دارند اما برای شما و با توجه به بالا بودن قیمت خودروی شما تهیه سپر با کیفیت عالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

سپر خودرو پارس دارای طیف وسیع رنگی می باشد و شما می توانید از بین رنگ های سفید، مشکی، نقره ای و خاکستری رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. حتی برخی قطعه سازان  می توانند رنگ های سفارشی شما برای خودروی شما تهیه کنند.

 همانند همه سپرهای دیگر کیفیت رنگ سپر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و قدرت رنگ پذیری سپر باید بسیار بالا باشد تا در برابر شرایط جوی خصوصا گرمای تابستانی و یا سرمای شدید از بدنه جدا نشود. 

کیفیت بالای ماده تشکیل دهنده سپر، همچنین کیفیت بالای رنگ محصول از ضروریات خریدن این سپر می باشد. این سپرها باید ضمانت اصالت کالا را داشته باشند و از قیمت مناسبی هم برخوردار باشند.

برای تهیه سپر جلو ماشین پژو پارس می توانید آن را از یک فروشنده مطمئن که محصولات اصلی را به مشتریان ارائه می کند تهیه نمایید تا با خیال راحت آن را بر روی خودروی خود نصب و از صدمات جزئی به آن جلوگیری کنید.

جنس ویژه سپر با قیمت پایین

جنس ویژه سپر با قیمت پایین

سپر خودرو در حفاظت از خودرو نقش مهمی دارد و از جنس های مختلفی ساخته می شود. نخستین سپر هایی که برای خودروها ساخته شدند از جنس فلزی بودند. این سفرها هر چند استحکام زیادی داشتند اما از معایب آنها داشتن وزن بالا بوده و ضربه وارد به خود را مهار نمی کردند و آن را به سایر قسمت های ماشین منتقل می کردند.

همچنین خودروهای دیگر در نتیجه تصادف با خودروی که سپر آن فلزی بوده آسیب بسیاری می دیدند که ترمیم آنها به سختی انجام می شد. 

با پیشرفت تکنولوژی و به ویژه صنایع پتروشیمی مواد پلاستیکی جایگزین فلزها شدند و به جای فلز از کامپوزیت های پلاستیکی استفاده می‌شد. در حال حاضر سپرها را از مواد پلاستیکی، فلزی و فیبر کربن مقاوم می‌سازند.

 سپرها به صورت جدا از بدنه و یا متصل به بدنه وجود دارند. جنس سپر ها از دو نوع پایه پلیمری و یا پایه فلزی می باشد. خودروهای شخصی بیشتر دارای سپرهای از جنس پلاستیک هستند. اما بیشتر خودروهای شاسی بلند به ویژه خودروهایی که ویژگی آفرود دارند از جنس فلز برای سپر آنها استفاده می شود.

جنس پلیمری سپرها باعث شده که قیمت پایینی داشته باشند و علاوه بر آن از استحکام بالایی هم برخوردار باشند.

انواع سپر های خودرو ایرانی با کیفیت اعلا

انواع سپر های خودرو ایرانی با کیفیت اعلا

در ایران شرکت‌های خودروساز اقدام به عرضه محصولات بسیار متنوعی کرده اند و هر کدام از این خودروها دارای قطعات و وسایل خاص خود می باشند. یکی از این قطعات سپر می باشد و هر خودرو سپر خاص خود را نیاز دارد. این قطعه سازان اقدام به تولید انواع سپر خودرو و ارائه آن به بازار می نمایند و همچنین نیاز خودروسازان بزرگ ایرانی را تامین می کنند و از جمله تامین کننده سپر عمده ایران خودرو هستند.

 با توجه به ویژگی های آیرودینامیکی هر کدام از خودروها ضربه ای که در اثر تصادف به خودرو وارد می‌شود ابتدا به سپر و سپس به سایر قسمت‌های ماشین منتقل می‌شود. بنابراین سپر در انتقال این ضربه به بخش‌های مختلف ماشین نقش بسیار مهمی دارد. با توجه به اینکه هر خودرو خصوصیات بدنه خاص خود را دارد برای هر خودرو از سپر خاص آن خودرو استفاده می شود 

به همین دلیل ماه با تنوع بسیار بالایی از سپر ها مواجه هستیم. شما می توانید هر یک از انواع سپر ایرانی مانند سپر عقب ۴۰۵ و یا سپر جلو تیبا و یا هر نوع سپری را که نیاز دارید از مرکز معتبر تهیه کنید. در تهیه سپرها از این مرکز جنس اعلا به شما تحویل داده خواهد شد که بتواند رضایت خاطر شما را جلب کند.

با کیفیت ترین سپر ایران خودرو ارزان

با کیفیت ترین سپر ایران خودرو ارزان

با کیفیت ترین و به عبارتی سپر درجه یک خودرو، سپری است که در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده باشد. این سپر از مواد پایه پلیمری و یا از مواد پایه فلزی ساخته شده، علاوه بر این قدرت رنگ پذیری بدنه آن باید بسیار بالا باشد و رنگ آن به آسانی از بدنه جدا نشود.

علاوه بر تمام موارد گفته شده، خاصیت آیرودینامیکی سپر باید فشار ناشی از ضربه ای که به آن وارد می‌شود را به همه بدنه ماشین منتقل کند و با این کار از قدرت ضربه وارده به بدنه بکاهد و متعاقب آن صدمات کمتری به ماشین وارد شود.

با توجه به بازار بسیار خوب فروش لوازم جانبی خودرو ایرانی، تهیه بهترین سپر ایرانی می تواند زمینه صادرات این محصول به کشورهایی مانند عراق که مشتری همیشگی خودروهای ایرانی هستند را فراهم آورد. 

تجارت ویژه سپر های فابریک در ایران

تجارت ویژه سپر های فابریک در ایران

انبوه شرکت های قطعه ساز در ایران تنوع این محصول یعنی سپر  در بازار را بسیار بالا برده است. سپر خودرو در جنس ها و با کیفیت های مختلف، همچنین رنگهای متفاوت به بازار عرضه شده است. این امر باعث شده است که بین خودروسازان در واقع رقابت برای تولید سپر ایجاد شود. 

همچنین با توجه به انبوه تولید خودروسازان ایرانی و بالا بودن تنوع خودروها، در نتیجه ما با تنوع قطعه ها و به ویژه سپر مواجه خواهیم بود، این امر موجب شده است که یک تجارت وسیع به ویژه در مورد سپر های فابریک بین قطعه سازان ایجاد شود. از طرفی مالکان خودرو مایل هستند که جنس فابریک را برای خودرو تهیه کنند بنابراین در این زمینه بین قطعه سازان رقابت بیشتر شود.

صادر کننده اصلی سپر رنگی خودرو در بازار

صادر کننده اصلی سپر رنگی خودرو در بازاربا توجه به این که خودروسازان ایرانی در زمینه صادرات خودرو به سایر کشورها فعال هستند در نتیجه قطعه‌ سازان نیز به تناسب این صادرات اقدام به تولید قطعه نموده اند. سپر به عنوان یکی از این قطعات تولید شده و به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

همانطور که گفتیم سپر می‌تواند در انواع رنگ ساخته شده و بر این اساس آنها اقدام به تولید رنگ های متفاوت این قطعه می نمایند. صادر کننده اصلی سپر رنگی خودرو اقدام به عرضه این محصول به بازارهای جهانی می کند.

برترین سایت خرید سپر خام با قیمت عالی

برترین سایت خرید سپر خام با قیمت عالی

سپر ها به دو صورت خام و رنگ آمیزی شده به بازار عرضه می شوند. علت اینکه برخی سپرها خام هستند این است که ممکن است برخی کارگاه ها یا قطعه‌ سازان وجود داشته باشند که با توجه به سفارش مشتری در رنگ آمیزی آن ابداعات تازه‌ای انجام دهند و سفارش های خاصی را بپذیرند و یا اینکه صرفا در زمینه رنگ کردن سپر فعالیت داشته باشند به همین خاطر سپر خام ماشین ایرانی را تهیه می کنند.

 این قبیل کارگاه ها یا قطعه سازان می‌توانند سپر تولید ایران را از برترین سایت سپر خام تهیه کنند و در تهیه سپر جنس خوب از آن استفاده کنند و بتوانند سپر قیمت مناسب را به دست مشتری برسانند.

نحوه ساخت سپر فابریک خودرو های تولید داخل

نحوه ساخت سپر فابریک خودرو های تولید داخلبا توجه به اینکه سپرهای پلاستیکی ارزان تر بوده و در خودروهای ایرانی اکثرا از این نوع سپرها استفاده می شود بنابراین در اینجا به اختصار روش ساخت این نوع سپرها را ذکر می کنیم:

  • ورق های پلاستیکی در کارخانه تحت برش و عملیات پرس قرار می گیرند
  • برای جلوگیری از زنگ زدن روی آنها پوشش کروماتی قرار می دهند.
  • در واحدی جداگانه و با استفاده از عملیات تزریق مواد پلی اتیلنی به قالب های مخصوص و طی فرآیند چرخشی در کوره بدنه پلاستیکی سپر ساخته می شود.
  • در این محله قطعه برش‌کاری شده فلزی با کمک عملیات پرس و غلطک کاری به بدنه پلاستیکی متصل می شود.
  • در این مرحله زواید اضافی سپر حذف می شود.

جدول قیمت انواع سپر مخصوص خودرو ایرانی

جدول قیمت انواع سپر مخصوص خودرو ایرانی

قیمت سپر ایرانی خودرو تولید شده توسط قطعه سازان متغیر می باشد و قیمت ثابت ندارد. علت این مساله می تواند مربوط به تغییر قیمت مواد تشکیل دهنده آن از جمله پلیمرها باشد. با توجه به این که کارخانجات پتروشیمی تولید کننده این مواد هستند و صادرات صادرات و فروش محصولات پتروشیمی به طور مستقیم تحت تأثیر نرخ ارز می باشد بنابراین هرگونه نوسان در قیمت ارز می‌تواند به طور  مستقیم بر قیمت سپر تاثیر داشته باشد. در نتیجه قیمت سپر به روز بوده و نوساناتی را ممکن است داشته باشد.

خرید بدون واسطه سپر عقب و جلو پراید

خرید بدون واسطه سپر عقب و جلو پراید

خودرو پراید یکی از پر فروش ترین خودروهای ایرانی است که در تیراژ بالا تاکنون تهیه شده است بنابراین احتیاج به قطعات این خودرو در بازار زیاد می باشد. یکی از قطعات این خودرو سپر جلو و عقب آن می باشد. 

با توجه به اینکه بدنه خودرو پراید استحکام زیادی ندارد وجود سپر در این وسیله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا از بدنه خودرو محافظت کنند.

 سپر عقب و جلو خودرو پراید را می توانید بدون واسطه از خریداری کنید. خرید مستقیم و بدون با واسطه باعث می شود که هزینه اضافه ای به واسطه ها نپردازید و این محصول با قیمت پایین تری در اختیار شما قرار بگیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیم خرید و فروش انواع سپر جلو ۴۰۵ در سال ۹۸

سپر به عنوان ضربه‌گیر و محافظی برای خودروهای شخصی و خودروهای شاسی بلند و اتوبوس به کار می رود و معمولاً از جنس های مختلف ساخته می شود که در برابر ضربات در تصادف

دیدگاهتان را بنویسید