فروش لوازم یدکی
خانه / شل گیر خرچنگی / فروشگاه عمده ای بهترین شل گیر خرچنگی خودرو سمند

فروشگاه عمده ای بهترین شل گیر خرچنگی خودرو سمند

عوامل مختلفی می توانند موجب آسیب به خودرو شوند و عملکرد آن را تحت تاثیر قرار دهند. گل و لای و سنگریزه از جمله این عوامل هستند که شاید کمتر به آنها توجه شود. 

این موضوع به ویژه برای افرادی که در جاده های شنی و همچنین مناطق پر بارش رانندگی می کنند، بسیار اهمیت دارد. چرا که در این شرایط همواره خودرو آنها ظاهری نامرتب و گلی پیدا می کند و همچنین سبب خسارت به ماشین می شود. 

در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای این منظور، ضروری می باشد. قطعه ای کوچک و پرکاربرد، این مشکل را به راحتی رفع می کند که  شلگیر نام دارد. 

در ادامه در مورد فروشگاه شل گیر خرچنگی سمند و فروش عمده ای آن صحبت خواهد شد. 

فروشگاه عمده ای بهترین شل گیر خرچنگی خودرو سمند

تجارت مستقیم بهترین نوع شل گیر خرچنگی

تجارت مستقیم بهترین نوع شل گیر خرچنگیقبل از اینکه در رابطه با تجارت شلگیر خودرو سمند بحث کنیم باید ضرورت آن، محرزتر شود. این قطعه که در واقع جزو لوازم یدکی خودرو محسوب می شود، نه سیستم پیچیده ای دارد و نه نیاز به تجهیزات خاصی دارد. صرفا قطعه ای قوسی شکل می باشد که قابلیت های بالایی دارد.

این قطعه در سطح وسیعی تجارت می شود و تقاضا برای آن بسیار زیاد است. بهترین شلگیر ماشین خرچنگی، را به صورت مستقیم می توان خریداری نمود. 

تجارت مستقیم، تجارتی است که واسطه ای بین عرضه کنندگان و خریداران وجود ندارد. در نتیجه از ثبات بالاتری برخوردار است. تجارت مستقیم بهترین شل گیر خرچنگی، صرفه اقتصادی هم برای تولیدکنندگان و هم برای متقاضیان و مصرف کنندگان دارد. 

در سال های اخیر، قیمت ها در بازار، با افزایش بی رویه و چشمگیری مواجه شده اند. دلیل این امر، ورود و نفوذ واسطه های فروش به فرآیندهای خرید و فروش می باشد. در واقع با افزایش تعداد این واسطه ها به زنجیره فروش، قیمت ها نیز افزایش یافته و امکان خرید را برای افراد مختلف، دشوار ساخته است. 

خریداران شل گیر خرچنگی سمند با کیفیت

خریداران شل گیر خرچنگی سمند با کیفیتخریداران شل گیر خرچنگی سمند با کیفیت، بسیار زیاد هستند. عمدتا این خریداران قطعاتی از جنس پلی پروپیلن که با مقداری نرم کننده، ترکیب شده را انتخاب می کنند. البته پلی اتیلن های سبک خطی نیز، مناسب می باشند. 

خرید شل گیر یا همان گل پخش کن، با هدف ممانعت از پاشیدن گل به بدنه اتومبیل و قسمت های پایین تر تولید می شود. زیرا گل و لای و سنگریزه ها به مرور زمان رنگ خودرو را از بین می برند. سبب زنگ زدگی قطعات آهنی آن می شوند. در صورتی که سنگریزه با ماشین برخورد داشته باشد، امکان دارد بر اثر شدت ضربه، قسمتی از آن صدمه ببیند. به همین خاطر، خرید شلگیر، ضروری به نظر می رسد. 

گل پخش کن ماشین که تقریبا ساختار و فرم کلی بدن خرچنگ را دارد، در زیر گلگیر و پست لاستیک، نصب می شود. برای این کار اصولا یا  از پیچ استفاده می شوند و یا اینکه خار مخصوص دارد. 

فروش شل گیر خرچنگی چپ جنس خوب

فروش شل گیر خرچنگی چپ جنس خوبفروش شل گیر خرچنگی چپ جنس خوب را باید صرفا از طریق نمایندگی فروش معتبر  انجام داد. زیرا گاها محصولاتی ارائه می شود که کیفیت مطلوب را ندارند. به همین خاطر، تنها راه برای اطمینان خاطر از کیفیت محصول خریداری شده، خرید از مراکز  فروش معتبر است. 

پرفروش ترین نوع شل گیر خرچنگی در بازار

پرفروش ترین نوع شل گیر خرچنگی در بازارپر فروش ترین نوع شل گیر خرچنگی در بازار مربوط به قطعه ای است که از نظر کیفیت، درجه بالاتری را به خود اختصاص داده باشد. همچنین مواد اولیه در ساخت آن، مرغوبیت کافی دارد. 

علاوه بر این ضربه پذیری بالا، مقاومت و استحکام مناسب در شرایط محیطی و جوی مختلف، کارایی لازم در هنگام بارش برف و باران، تطابق با ساختار و فرم خودرو نیز از دیگر فاکتورهایی هستند که بر میزان فروش شل گیر خرچنگی خودرو، تاثیر گذار می باشند. 

پر فروش ترین نوع این قطعه، نسبت به مواد شیمیایی مختلف از جمله اسید، ضد یخ، بنزین، روغن و… تغییرات خاصی ندارد. همینطور، از نظر طراحی و شکل ظاهری نیز به راحتی جلب توجه می کنند و مشتری را جذب می نمایند. 

این آپشن در خودرو، معمولا اتومبیل را اسپرت تر جلوه می دهد. از این رو، بخش زیادی از خریداران آن، افرادی هستند که به ظاهر ماشین خود اهمیت زیادی می دهند. 

بهترین شرکت شلگیر خودرو های داخلی

بهترین شرکت شلگیر خودرو های داخلیبهترین شرکت شلگیر خودروهای داخلی، این قطعات را در دو نوع کلی می سازند که در قسمت پشت و جلوی ماشین نصب می شوند. پلیمر تزریقی با خاصیت انعطاف بالا در ساخت آن به کار می رود که آن را منعطف می نماید. 

بهترین شلگیر به نحوی طراحی و تولید می شود که قسمتی از هوای اطراف موتور خودرو از زیر شل گیرهای آن عبور نماید و دمای آن را تا حد ممکن کمتر کند. برای این منظور شیار هایی روی آنها تعبیه می شود که صرفا قابلیت انتقال هوا را داشته باشند و از ورد گل و لای و سنگریزه ها ممانعت کنند.  

برتری در تولید این محصول به چندین عامل بستگی دارد. کیفیت مواد اولیه و نوعی پلیمر مهمترین آن می باشد. همچنین فرآیند تزریق آن نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. در واقع این عوامل در مقاومت و استحکام نهایی شل گیر، نقش مهمی دارند. 

شرکت بهترین شل گیر، با در نظرگیری شرایط هر خودرو داخلی، قطعه مربوط به آن را به نحوی طراحی می کند که با شرایط و فرم آنها کاملا متناسب بوده و طول عمر بالایی هم داشته باشد. 

به کمک محصولات این شرکت، می توان با صرف هزینه کم، طول عمر خودرو را نیز بالا برد. چرا که بدنه و سایر قطعات زیرین خودرو از خطر ضربه و زنگ زدگی حفظ می شوند. 

مزایای خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو

مزایای خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرویکی از بهترین شیوه های خرید که در سال های اخیر، راه اندازی شده است، خرید به شیوه اینترنتی می باشد. این کار با هدف رفاه حال مشتریان، توسط عرضه کنندگان محصولات صورت گرفت. 

با توجه به گستردگی اینترنت در سراسر کشور و دسترسی آسان به آن، این شیوه، کارایی خود را از همان ابتدای امر، به اثبات رساند. تولید کنندگان و عرضه کنندگان لوازم یدکی خودرو نیز در این عرصه پیشرو هستند و اقدام به عرضه آنلاین محصولات خود نموده اند. 

اگر خرید اینترنتی این لوازم را با خرید حضوری آن مقایسه کنیم، مزایای زیادی در آن دیده خواهد شد. زیرا این خرید نیاز به هیچ گونه مراجعه حضوری ندارد و در هر نقطه ای از کشور می توان آن را انجام داد. همچنین در هر بازه ای از شبانه روز می توان اقدام به خرید این قطعات کرد. ارسال به آدرس مورد نظر خریداران هم از دیگر مزایای این نوع خرید می باشد. 

عرضه مستقیم شلگیر و سایز لوازم یدکی خودروهای داخلی، بدون دخالت هرگونه واسطه فروش انجام می شود و همین امر به ثبات قیمت ها و تعدیل آنها کمک شایانی می کند. از طرفی با تخفیفاتی که برای سفارشات عمده اعمال می شود، قیمت تمام شده محصول تا حد زیادی تنزل پیدا می کند. 

اطمینان از کیفیت لوازم خریداری شده، از دیگر مزایای خرید اینترنتی آنها می باشد. 

نمایندگی لوازم ایرانی ماشین

نمایندگی لوازم ایرانی ماشیننمایندگی لوازم ایرانی ماشین، انواع قطعات و لوازم یدکی خودرو ها که ساخت داخل می باشد را عرضه می کند. این نمایندگی را می توان به عنوان یک فروشگاه شلگیر ارزان نیز شناخت. زیرا تولیدات ایرانی در آن به فروش می رسد که در مقایسه با نوع خارجی آنها نیاز به صرف هزینه های کمتر دارند. 

هر خریدار شلگیر خودرو اعم از خریدار شلگیر سمند، پژو، پراید و… به راحتی کالای مورد نیاز خود را از طریق این نمایندگی تامین خواهد کرد. 

صادرات عمده شل گیر خرچنگی

صادرات عمده شل گیر خرچنگیسالانه صادرات عمده شل گیر خرچنگی به کشور های متعددی از جمله کشورهای همسایه انجام می شود. کیفیت مطلوب این محصولات سبب شده است که کشور ما بتواند جایگاه خود را در بازار بین المللی حفظ نماید. 

تولید شل گیر خرچنگی صادراتی که با برترین مواد اولیه و توسط نیروهای کارآمد و متخصص انجام می شود، زمینه اشتغال افراد زیادی را فراهم می کند. علاوه بر این به توسعه صنعت لوازم یدکی خودرو کمک فراوانی می کند. 

صادرات این قطعه معمولا هم از طریق مرزهای زمینی با کشورهای همسایه صورت می گیرد و هم به کمک کشتی های باربری به کشورهای دورتر نیز ارسال می گردد. 

ارزانترین شل گیر خرچنگی جلو سمند مرغوب

ارزانترین شل گیر خرچنگی جلو سمند مرغوببرای خرید شل گیر خرچنگی ارزان جلو سمند مرغوب، بهترین راه این است که خرید به صورت عمده و مستقیم انجام شود. زیرا خریدهای عمده همیشه مشمول تخفیفات متعدد هستند. این امر به کاهش قابل توجه قیمت محصول کمک خواهد کرد. 

خرید های عمده، بدون تأثیر پذیری از شرایط حاشیه ای در بازار انجام می شود. منظور از این شرایط، بی ثباتی ها و افزایش قیمت های بی رویه است. 

خرید ارزانترین شل گیر خرچنگی به صورت عمده، دو پارامتر اصلی یعنی کیفیت و قیمت را به صورت همزمان دارد. در واقع با خرید به این شیوه، دغدغه بابت این موضوع وجود ندارد که قیمت پایین به معنی کیفیت پایین است. زیرا برای عامه افراد این تصور وجود دارد که هر محصولی که قیمت کمتری دارد، از نظر کیفی نیز در درجه پایین تری قرار دارد.

عرضه کننده ویژه شلگیر چپ و راست با قیمت مناسب

عرضه کننده ویژه شلگیر چپ و راست با قیمت مناسبعرضه کننده ویژه شلگیر که انواع لوازم خودرو سمند و دیگر اتومبیل ها را انجام می دهد، معمولا این قطعات را در قالب بسته های چهارتایی ارائه می کند که شامل موارد زیر می باشد. 

  • شل گیر خرچنگی راست برای قسمت جلو
  • شل گیر راست برای قسمت عقب 
  • شل گیر خرچنگی جلو برای قسمت چپ
  • شلگیر عقب چپ

گفتنی است که عرضه ویژه شل گیر خرچنگی باکیفیت، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. در این نوع عرضه، معمولا دلالان دخالت ندارند. 

آخرین قیمت روز و نرخ انواع شل گیر خرچنگی

آخرین قیمت روز و نرخ انواع شل گیر خرچنگیدر رابطه با آخرین قیمت روز و نرخ انواع شل گیر خرچنگی باید بیان داشت که به خاطر نوسانات قیمتی، نمی توان عدد و رقم خاصی را مطرح کرد اما باید در نظر داشت که قیمت این قطعات و لوازم یدکی خودرو، به چندین عامل وابسته هستند.

جنس مهمترین عاملی است که قیمت قطعه را تحت تاثیر قرار می دهد. طبیعی است که با افزایش کیفیت جنس، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. اینکه پلیمر به کار رفته در ساخت شلگیر خرچنگی، چه کیفیتی دارد، در برابر ضربه مقاومت دارد یا خیر، از انعطاف پذیری مناسب برخوردار می باشد یا نمی باشد، از قابلیت استفاده در شرایط مختلف برخوردار هست یا نه، همگی در قیمت نهایی آن نقش دارند.

عموما بسته به کیفیت مواد اولیه، شل گیر ها طبقه بندی و درجه بندی می شوند و قیمت هایشان نیز متناسب با نوع درجه آنها نوسان خواهد داشت. از طرفی با توجه به وابستگی قیمت پلیمر به بازارهای جهانی، هرگونه تغییر و تحول در بازارهای بین المللی این ماده، می تواند به طور مستقیم، موجب تغییر در بازار داخلی پلیمر و مشتقات آن از جمله لوازم یدکی خودرو و شلگیر شود.

سایز و ابعاد را به عنوان فاکتور بعدی باید معرفی کرد. با توجه به تنوع در خودرو ها، قطعات آنها نیز متنوع خواهند بود. شلگیر خرچنگی هم از این قاعده مستثنی نیست. به عبارتی هر خودرو شلگیر مختص به خود را دارد که اندازه، سایز و شکل مخصوصی دارد. در واقع برای ساخت هر یک، قالب ها و تجهیزات جداگانه ای لازم است که نهایتا سبب اختلاف در قیمت آنها می شود. 

قیمت شل گیر خرچنگی چپ و راست سمند با نوع مشابه آنها در پراید، آریسان، پژو  و.. متفاوت می باشد. هرچند که در مجموع کارایی آنها مشابه خواهد بود. 

نحوه تولید شل گیر خرچنگی نیز به این لیست اضافه می شود. علاوه بر این میزان تقاضا برای قطعه مذکور هم می تواند نوسانات قیمتی به دنبال داشته باشد. نحوه خرید هم پارامتر دیگری است که مورد توجه قرار می گیرد. همان طور که در بالا اشاره شد، خرید شل گیر خرچنگی عمده نسبت به خرید جزئی آن، صرفه اقتصادی بیشتری دارد. 

یکی دیگر از فاکتور هایی که نرخ وسیله مذکور را تعیین می کند. هزینه های جانبی از جمله هزینه حمل و نقل می باشد. چراکه طبیعتا برای حمل قطعات ساخته شده از کارخانه تولید شلگیر، به بازار و مراکز فروش، می بایست از ماشین آلات و وسایل حمل و نقل استفاده نمود.

علاوه بر این، با توجه به اینکه محصول مورد نظر، تولید داخل باشد یا خارج، قیمت ها متفاوت خواهند بود. گفتنی است که کیفیت شلگیر ایرانی، با نوع خارجی آن برابری می کند و با صرف هزینه کمتر می توان آن را تهیه نمود. 

بازار شل گیر خرچنگی انواع خودرو با کیفیت فوق العاده

بازار شل گیر خرچنگی انواع خودرو با کیفیت فوق العادهبازار شل گیر خرچنگی انواع خودرو با کیفیت فوق العاده، بسیار پر رونق است. کیفیت بالا و مرغوبیت، سبب این استقبال شده و فروش آن را بیش از پیش افزایش داده است. 

بر خلاف اینکه این قطعه، کارایی زیادی دارد اما از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد، خرید آن برای عموم مقدور گردیده است. 

واقعیتی که جامعه امروزی با آن مواجه شده، کاهش قدرت خرید به واسطه مشکلاتی همچون تورم و تحریم است. اما خوشبختانه با توجه به تولید انبوه این قطعه در داخل و عدم وابستگی زیاد به نرخ ارز، بازار آن از شرایط مطلوبی برخوردار است. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده و اینترنتی شل گیر خرچنگی جنس خوب

این شلگیرها(گل پخش کن ها ) در بسته بندی آن ها کاملاً استاندارد شده و سپس در کارتن های مختلف قرار داده می شوند. دسترسی به مشتریانی که حتی پس از بررسی و بررسی محص

دیدگاهتان را بنویسید