فروش لوازم یدکی
خانه / آینه بغل 405 / ارائه دهنده قیمت خرید آینه بغل خودرو پژو ۴۰۵ در ایران

ارائه دهنده قیمت خرید آینه بغل خودرو پژو ۴۰۵ در ایران

آینه های بغل خودروها، یکی از اجزای بسیار مهم به شمار می روند. آن ها در حقیقت چشم راننده می باشند که با آن می شود به راحتی اتفاقاتی را که در پشت سر رخ می دهد، مشاهده کرد. اما ارائه دهنده قیمت خرید آینه بغل ۴۰۵ در ایران، آن را با چه نرخ هایی عرضه می کند؟ بهترین نوع این محصولات خودروهای پژو چه ویژگی هایی دارند؟ 

ارائه دهنده قیمت خرید آینه بغل خودرو پژو 405 در ایران

مرکز صادر کننده آینه بغل پژو ۴۰۵ عمده

مرکز صادر کننده آینه بغل پژو 405 عمدهآینه های بغل نقش بسیار زیادی در خودرو ایفاء می کنند. آنان باعث می شوند تا از حوادث گوناگون جلوگیری شود. این محصولات امروزه در مدل های بسیار پیشرفته ای ساخته می شوند که به اتوماتیک نیز معروف هستند. در هر حال، ماشین هایی که در ایران وجود دارند، بسیار کم به این سیستم ها مجهز می باشند. 

با همه این ها، خوب است بدانید که آینه بغل های ساده، به کشورهای گوناگونی صادر می شوند. برای نمونه، مرکز صادر کننده آینه بغل پژو ۴۰۵ آن را به صورت عمده به ممالک مختلفی از جمله همسایگان ارسال می دارد. قابل ذکر است که این محصول از جمله لوازم ایرانی پژو ۴۰۵ به شمار رفته و از کیفیت های متفاوتی برخوردار می باشد. 

فروشنده اصلی آینه بغل، محصولی را که برای صادرات آماده کرده است، در بسته بندی های شکیلی قرار می دهد که در همین حال، از شکسته شدن و تحت فشار قرار گرفتن وسیله نیز جلوگیری می کند. آینه بغل عمده ای ۴۰۵ در رنگ بندی های مختلف و همین طور مدل های گوناگونی در بازارهای جهانی ارائه می گردد. 

در هر حال، یکی از لوازم یدکی خودرو بسیار پرمصرف، همین آینه بغل ها می باشند. آن ها به دلیل فاصله داشتن از بدنه ماشین، همواره در معرض آسیب قرار دارند. 

فروش مستقیم آینه بغل انواع خودرو

فروش مستقیم آینه بغل انواع خودروآینه بغل انواع خودرو، از نظر شکل ظاهری، کیفیت، مدل و همین برندی که آن را تولید می کند، با هم دیگر تفاوت های زیادی دارند. برای این که بهتر با این نوع از محصولات آشنایی حاصل کنید، پیش از همه خوب است که به طراحی های گوناگون کالا اشاره کرده و آنان را برای تان به صورت همه جانبه ای معرفی کنیم: 

  1. آینه بغل های مکانیکی: این نوع از محصول که از جمله قدیمی ترین کالاها به شمار می رود، به وسیله دست تنظیم می شود. البته همین وسیله نیز به شکل آینه قاب ثابت و متحرک دسته بندی شده است. آن ها به وسیله اهرم هایی که دارند، تغییر زاویه دید را میسر می کنند. مرسوم ترین نوع در کشورمان هستند. 
  2. آینه بغل های الکتریکی: در تنظیم این محصول، دیگر شما نیازی ندارید که از دست استفاده کنید. به راحتی با دکمه های مخصوصی که دارد، آن را تنظیم می کنید. برخی از آینه های جدید خودروهای لوکس، با چرخش فرمان نیز تغییر زاویه می دهند که بسیار سهولت های ویژه ای را برای راننده فراهم آورده است. 

در کل، حالا که با این اصلی ترین انواع این چنین محصولاتی آشنایی کسب کردید، بهتر است بدانید فروش مستقیم آینه بغل انواع خودرو به شکل کلی و جزئی انجام می شود. 

ویژگی بهترین آینه بغل با برند ایرانی

ویژگی بهترین آینه بغل با برند ایرانیانواع آینه بغل با برند ایرانی ویژگی های خاص خود را دارد. در همین حال نیاز است که در حین خرید، به این موضوع هم توجه کنید که آینه بغل سمت شاگرد و راننده به صورت جداگانه ارائه می شود. در حقیقت این محصولات روی درها تعبیه می شوند و درست در زاویه قرار می گیرند که راننده به راحتی بتواند به آن دید داشته باشد. 

اما اگر خواسته باشیم که ویژگی بهترین محصولات شرکت های تولید انواع آینه بغل را عنوان کنیم، نیاز است که به موارد گوناگونی بپردازیم. اول این که برندهای مطرح، محصولات خود را از جنس های بسیار مرغوبی تولید می کنند. آن ها سعی می نمایند تا به نوعی کالا را طراحی کنند که درست مانند نوع فابریک باشد. 

آینه بغل درجه یک، با پیشرفته ترین فناوری ها مجهز است و از سوی دیگر، اجزای آن به گونه ای ساخته شده اند که با ضربات کوچک از جای کنده و یا شکسته نمی شوند. 

روی هم رفته، برندهای مختلفی در این وجود دارند که در تنوع بالایی لوازم جانبی خودرو را تولید می نمایند. از آن جمله می شود به آینه بغل پژو قدیمی و جدید اشاره کرد. البته تنوع در این زمینه زیاد است هر یک از خودروها آینه بغل مخصوص خود را دارند. شما می توانید با در نظر داشت ویژگی های گوناگون، آینه بغل ایرانی ارزان را نیز تهیه کنید. 

معرفی مرغوب ترین آینه بغل پژویی

معرفی مرغوب ترین آینه بغل پژوییاگر به آینه بغل پژویی نیاز دارید، بهتر است بدانید که مدل های گوناگونی از آن وجود دارد. برای مثال نوع ۴۰۵ با نوع ۲۰۶ فرق می کند. نوع اول، از قاب بزرگتری برخوردار می باشد و آینه آن هم به همین ترتیب بزرگ است؛ در حالی که مدل دوم، اینگونه نیست و کاملاً متفاوت از چیزی است که ما در پژوهای ۴۰۵ در تیپ های مختلف مشاهده می کنیم. 

در هر حال، اگر بخواهیم که به معرفی مرغوب ترین آن ها بپردازیم، باید به این موضوع اشاره نماییم که آن ها باید از جنس خوبی تولید شده و طراحی شان مانند نوع اصلی باشد. آینه بغل باکیفیت ویژگی های خاص خود را دارد. در همین حال این محصولات به صورت تنظیم دستی (مکانیکی) و برقی ارائه می شوند. 

آن ها یک سری از متعلقات جهت نصب هم دارند که در جعبه ها قرار داده می شوند. به این نکته هم دقت داشته باشید که رنگ های شان نیز متفاوت است و بر اساس نوع بدنه می توانید آن را تهیه کنید. یک آینه بغل پژویی مرغوب با بهترین مواد اولیه ساخته شده و در همین حال به صورت تضمینی نیز ارائه می گردد. 

انواع مختلف آینه بغل با قیمت ارزان

انواع مختلف آینه بغل با قیمت ارزانبرای این که بتوانید آینه بغل قیمت مناسب را به دست آورید، در گام نخست نیاز است که به انواع مختلف آن دقت کنید. همین طور نوع ارزان شاید چندان مرغوب نباشد و با اولین برخورد به جایی بکشند که می تواند هزینه ای چندین برابر روی دست تان بگذارد؛ ولی نگران نباشید زیرا که نوع مرغوب آن را هم با قیمت ارزان می شود به دست آورد. 

اما همان گونه که گفتیم، آینه بغل های مختلف دستی و الکتریکی وجود دارد. در این جا می خواهیم به چند مزیت استفاده از نوع الکتریکی اشاره کنیم که شامل موارد زیر اند: 

  • به صورت کاملاً اتوماتیک تا می شوند. 
  • زاویه دید خود را می توانید از طریق دکمه ها به راحتی تنظیم کنید. 
  • آنها گرم کن هایی دارند که در هوای سرد و بارانی، جلو یخ زدگی و یا خیس شدن آینه را می گیرند. 
  • در هنگام پارک و یا حرکت، اگر اجسامی در اطراف تان باشد، توسط سنسورهای تعبیه شده در آن مطلع می گردید. 
  • برخی از آنها دماسنج و حافظه داخلی هم دارند که با دستگاه اول می شود از هوای بیرون خودرو مطلع شد و با دستگاه دوم، دیگر نیازی به تنظیم مجدد آینه ندارید. 
  • نوع مرغوب و الکتریکی آنان، چراغ های راهنما نیز روی شان نصب شده است. 
  • طراحی زیبایی دارند و با نصب آن ها کلاً شکل ظاهری ماشین را می توانید تغییر دهید. آن ها در رنگ های ساده یک دست و ترکیبی ساخته می شوند. 

نمایندگی مستقیم فروش لوازم یدکی خودرو

نمایندگی مستقیم فروش لوازم یدکی خودرولوازم یدکی خودرو در حقیقت، وسایل هستند که برای احتیاط ساخته می شوند. طبعاً پس از چندی استفاده از ماشین، برخی از اجزای آن نیاز به تعمیر یا حتی تعویض پیدا می کند. اگر هم تصادفی رخ دهد که بایستی اقدام به تغییر لوازم اصلی نمود. در این جا است که نقش کالاهای یدکی بارز می شود. 

در این خصوص نیاز است بدانید که لوازم یدکی مرغوب و نامرغوب داریم. نوع با کیفیت آن اصل است که خود کمپانی های خودرو سازی آن را تولید می نمایند. همین طور نوع خارجی و داخلی هم داریم که هر یک از آن ها از نظر کیفی و ظاهری هم با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند. 

خلاصه این که گوناگونی در این نوع وسایل زیاد دیده می شود و برای همین است که بسیاری از مشتریان در هنگام تهیه، دچار سردرگمی می شوند و گاهی هم انتخاب های نادرستی دارند که باعث هزینه های زیادی می شود و از سوی دیگر کارکرد خوبی هم وسیله ممکن است نداشته باشد. 

تنها راهی که می توان بر این حالت غلبه کرد، مراجعه به نمایندگی مستقیم فروش لوازم یدکی خودرو است که هم راهنمایی درستی می نماید و هم کالا را تضمین شده می فروشد. 

آینه بغل پژو قدیمی با درجه کیفیتی فوق العاده

آینه بغل پژو قدیمی با درجه کیفیتی فوق العادهبرای این که بتوانید آینه بغل پژو قدیمی با درجه کیفیتی فوق العاده را به دست آورید، نیاز است که به چند نکته توجه جدی ای داشته باشد. انتخاب درست می تواند کمک زیادی به شما نماید که هم در تهیه کالا صرفه جویی کرده باشید و از سوی دیگر، نوع مرغوب محصول را به دست آورده و استفاده کنید. 

انواع آینه بغل پژوهای مدل قدیمی را بهتر است که با در نظر داشت این موارد تهیه کنید: 

  • نوع فابریک و اصلی را به دست آورید. این گونه کارایی بهتری خواهد داشت. 
  • به رنگ آن دقت داشته و بر اساس بدنه تهیه کنید. البته نوع رنگ آمیزی محصول هم مهم می باشد. 
  • آینه بغل باید از جنس خوبی برخوردار باشد؛ به ویژه قاب آن که در معرض برخورد با اجسام گوناگونی قرار دارد. 
  • شیشه آن برآمدگی، خش و یا ناخالصی نداشته باشد. 
  • راحت قابل تنظیم باشد. 
  • و غیره 

شرکت پخش آینه بغل مخصوص پژو ۴۰۵

شرکت پخش آینه بغل مخصوص پژو 405آینه بغل مخصوص پژو ۴۰۵ از سوی این شرکت پخش و توزیع می گردد. می توانید از این طریق نوع مرغوب کالا را به دست آورید. 

از طرفی، امکان این وجود دارد که قیمت آینه بغل پژو ۴۰۵ را نیز مطلع شوید. فروشنده انواع آینه بغل را برای تان پیشنهاد می کند. شما قادر هستید که آینه بغل جفتی و یا تکی را به شکل عمده ای و جزئی تهیه کنید. 

فروش آینه بغل پژو در رنگبندی های متفاوتی صورت می گیرد و به گونه چپ و راست (دست شاگرد و راننده) ارائه می شوند. 

لوازم یدکی ایرانی ویژه صادراتی

لوازم یدکی ایرانی ویژه صادراتیآن شمار از لوازم یدکی ایرانی ای که ویژه صادراتی است، از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. خوب است بدانید که چنین محصولاتی با دستگاه های پیشرفته هم ساخته می شوند. این کمک زیادی می کند تا کالا در بازارهای بین المللی به خوبی فروش داشته باشد. 

با همه این ها، تلاش صادر کننده بر این است تا در گام نخست، بازارهای مختلفی را زیر نظر داشته باشد و بررسی کند. این می تواند بر فروش بهتر کمک کند؛ زیرا که صادر کننده بهتر با ماشین های مورد استفاده در کشور مقصد آشنایی حاصل می کند. در کل، لوازم گوناگونی به خارج از مرزها ارسال می شود. 

آینه بغل تولید داخل با قیمت مناسب

آینه بغل تولید داخل با قیمت مناسبشرکت هایی که آینه بغل تولید داخلی را می سازند، آن را در مدل های گوناگون ارائه می دهند. اگر به دنبال قیمت مناسب هستید، بهتر است که نوع مرغوب آن را به دست آورید. 

آینه بغل ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که به قاب، آینه و موتور الکتریکی (در صورت مدرن بودن) مجهز اند. قاب این محصول از جنس پلاستیک یا کائوچو ساخته می شود. آن ها به صورت ثابت و چرخشی طراحی می گردند. آینه ها نیز از جیوه اندوده ساخته شده که در داخل قاب نصب می شوند. 

اما اینه های جانبی دو الکتروموتور دارند که هر یک از آنها توسط چرخ دنده ها به حرکت واداشته می شوند و قاب را تنظیم می کنند. 

تولید کنندگان لوازم جانبی ایران خودرو

تولید کنندگان لوازم جانبی ایران خودرولوازم جانبی ایران خودرو، توسط تولیدکنندگان مختلفی ساخته می شود. اصولاً خود شرکت نوع اصلی چنین کالاهایی را می سازد و ارائه می دهد. آن ها از جنس های پلاستیکی و فلزی جهت ساخت محصولات کار می گیرند. خوب است که در این بخش با چند نمونه از این لوازم جانبی آشنایی حاصل کنید که عبارت می باشند از: 

  • پدال ها 
  • فرمان 
  • ابرویی چراغ 
  • چراغ ها 
  • سپرها 
  • آینه های بغل 
  • و غیره محصولات دیگر 

آینه بغل های پژویی با کیفیت بسیار بالا

آینه بغل های پژویی با کیفیت بسیار بالاآینه بغل جنس خوب، کیفیت بسیار بالایی دارد. این چنین محصولاتی از بهترین پلاستیک ها ساخته می شوند که خشک نیستند. طراحی آنان هم به گونه ای است که در هنگام برخورد با اجسام مختلف، انعطاف نشان می دهند و این امر باعث می شود تا آینه نشکند. 

در کل، در هنگام تهیه آینه بغل های پژویی توجه داشته باشید که محصول کیفیت لازم را داشته باشد. بهتر است که نوع اصل آن را تهیه کنید و از عرضه کننده تضمین بگیرید. فروشگاه ما، بهترین محصولاتی از این دست را در الوان مختلف ارائه می دهد. جهت کسب معلومات بیشتر، می توانید به فروشنده این مجموعه تماس بگیرید. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
سیروس جواد پور
راه ارتباطی:
شماره موبایل: 09129593992
آدرس کانال: carstool2000@
پست الکترونیکی: yadak.online.dena@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید